شناسهٔ خبر: 37304288 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امور گمرکی صادرات سیمان شاهرود در استان سمنان انجام شود

معاون استاندار سمنان با تأکید بر لزوم انجام امور گمرکی صادرات سیمان شاهرود در این استان گفت: اظهار صادرات محصولات شرکت سیمان شاهرود در داخل استان صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری بعدازظهر امروز در نشست بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات تولید در کارخانه سیمان شاهرود اظهار داشت: حجم تولید و صادرات شرکت سیمان شاهرود بسیار مطلوب و قابل‌توجه است.

وی افزود: لازم است اظهار صادرات محصولات از شرکت سیمان شاهرود با توجه به وضعیت مطلوب این شرکت در حوزه تولید و صادرات از داخل استان صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: وضعیت اشتغال و حفظ آن، وضعیت شاخص در افزایش توان تولید در بین دیگر کارخانه‌های سیمان کشور و کیفیت محصول شرکت سیمان شاهرود بسیار مطلوب است.

عسگری اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت تبصره 18 برنامه رونق تولید، برای پرداخت تسهیلات باهدف تقویت و رونق تولید و برطرف کردن مشکلات مالی و نقدینگی در استان سمنان هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: در استان سمنان ظرفیت خوبی برای استفاده از محصولات این کارخانه وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اذعان داشت: باید تسهیل گری در مصرف محصولات این کارخانه باهدف تقویت بازار فروش در دستور کار قرار گیرد.

عسگری خاطرنشان کرد: مشکلات پیرامون تأمین مواد اولیه در معادن این مجموعه نیز باید بررسی و رفع شوند.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما