شناسهٔ خبر: 37260496 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هوای اراک برای تمام گروه‌های سنی ناسالم شد

به دنبال بارش و سرمای شدید در استان مرکزی و شهر اراک، مه غلیظ در شهر اراک دید افقی را به کمتر از ۲۰ متر کاهش داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، درحالیکه صبح امروز و پس از بارش‌های اخیر در استان مرکزی جاده‌های استان لغزنده و با مه‌گرفتگی همراه بود شاهد تصادف چندین دستگاه خودرو و از جاده خارج شدن تعداد دیگری در محور اراک- قم بودیم.

این درحالیست که پدیده مه‌گرفتگی از عصر امروز در استان مرکزی و برخی شهرهای استان به شدت افزایش یافته به طوری که هم اکنون مه غلیظ در شهر اراک دید افقی را به کمتر از 20 متر کاهش داده است.

شدت مه گرفتگی در سطح معابر شهر اراک در کنار سوز سرمای شدید هوا، به حدی زیاد است که رانندگی رانندگان را با دشواری بسیاری همراه کرده و تردد در معابر شهری را با اختلال روبرو ساخته است.

براساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرهای دیگر استان مرکزی، غلظت و شدت مه در محورهای اراک-فرمهین و اراک - خمین به حدی شدید است که دید افقی را تا 5 متر هم کاهش داده است و آمد و شد را تا حد زیادی با شمکل روبه رو ساخته است.

پلیس و دستگاه‌های خدمت‌رسان در جاده‌های استان مرکزی آماده باش بوده و درحال خدمت به مردم هستند و از رانندگان درخواست کرده‌اند از تردد و سفرهای غیرضروری  اجتناب کرده و  در هنگام رانندگی احتیاط و هوشیاری لازم را داشته باشند

این درحالی است که براساس پیش‌بینی‌های انجام شده از روی نقشه‌های آب و هوای استان، شرایط مه آلودگی همچنان در اراک ادامه دار خواهد بود.

به گزارش تسنیم، مه‌گرفتگی درحالی اراک را فراگرفته که از ساعتی قبل هوای اراک برای همه گروه‌ها ناسالم شد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما