شناسهٔ خبر: 37253465 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

یزدان مطرح کرد؛

تشکيل پرونده الکترونيکي گام نخست ثبت شکايت

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران برای ثبت دادخواست شکایت در گام نخست باید جهت تشکیل پرونده الکترونیکی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، «کوروش یزدان» افزود: ثبت دادخواست شکایت کارگری یکی از زیرسامانه های سامانه جامع روابط کار بوده که در 23 استان کشور عملیاتی شده و آماده خدمات رسانی از طریق دفاتر پیشخوان دولت است.
وی اظهارداشت: پرونده الکترونیکی مزبور می تواند برای تمامی طول دوره فعالیت کارگران در حوزه کار، تولید و صنعت کشور مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کارگران از مجموع 49 زیرسامانه که یکی از آنها زیرسامانه ثبت دادخواست شکایت کارگری است می توانند استفاده کنند.
وی همچنین گفت: با آغاز فعالیت زیرسامانه ثبت دادخواست شکایت کارگری از صرف زمان زیاد و مراجعه به ادارات تابعه جلوگیری می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، یزدان یادآور شد: در سامانه جامع روابط کار کارگرانی که قصد استفاده از خدمات بیمه بیکاری را دارند می توانند از زیر سامانه بیمه بیکاری استفاده کنند.

نظر شما