شناسهٔ خبر: 37207069 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هواشناسی ایران ۹۸/۱۰/۰۶|بارش برف و باران در ۱۴ استان تا سه‌شنبه

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران ۵روزه در ۱۴ استان کشور خبر داد و اعلام کرد:‌ آسمان تهران از شنبه تا سه‌شنبه نیمه‌ابری و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در نوار غربی کشور بارش تداوم داشته و در برخی نواحی مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده و به‌تدریج در سواحل شمالی کشور وزش باد شمالی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

 در کردستان،‌کرمانشاه،‌ شمال ایلام، شرق لرستان،‌ چهارمحال و بختیاری، دامنه‌های زاگرس در جنوب اصفهان بارش برف و باران شدت داشته و در شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

 امروز همچنین کاهش دمای 4 تا 7 درجه‌ای در استان‌های ساحلی دریای خزر روی می‌دهد.

 بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور فردا شنبه در شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز شرقی، برخی مناطق شمال‌شرق، دامنه‌های زاگرس در جنوب‌غرب و شمال‌غرب بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه در غرب سواحل دریای خزر و شمال‌غرب کشور بارش پراکنده روی می‌دهد و سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهند داشت. روز سه‌شنبه نیز در برخی مناطق دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین و البرز بارش‌های خفیف روی می‌دهد.

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری و غبار صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با وزش باد و برای شب نیز ابری گاهی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده است. فردا پایتخت ابری گاهی بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش ابر،‌ روز یکشنبه ابری تا قسمتی ابری، روز دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار صبحگاهی و روز سه‌شنبه صاف تا نیمه‌ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/+

برچسب‌ها:

نظر شما