شناسهٔ خبر: 37182194 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تداوم یاوگویی ها مقامات صهیونیست علیه تهران؛

کوخاوی: اجازه حضور نظامی ایران در سوریه و عراق را نمی دهیم!

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به تکرار یاوگویی های مقامات این رژیم علیه ایران پرداخت و مدعی شد: اجازه حضور نظامی ایران در سوریه و عراق را نمی دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.

وی مدعی شد: به ایران اجازه حضور نظامی در سوریه و حتی عراق را نمی‌دهیم. به دنبال تحولات عراق، فعالیت‌های ایران در عراق زیاد شده و سلاح پیشرفته به آنجا منتقل شده است که ما نمی‌توانیم در قبال آن حرکتی انجام ندهیم. نیروهای ایرانی از سوریه باید ریشه کن شوند. ما اجازه حضور نظامی آنها در سوریه و عراق را نمی‌دهیم.

کوخاوی گفت: در جنگ آینده ما مجبور به حمله به مناطق مسکونی خواهیم بود و همچنین زیر ساختها یا رژیمی که اجازه اقدام علیه ما را می‌دهد، هدف قرار خواهیم داد. اسرائیل برق، سوخت و پل‌ها را هدف قرار خواهد داد. اگر دولت لبنان یا سوریه یا حماس و دیگران اجازه اقدامات علیه ما را بدهند، هدف قرار خواهند گرفت.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ایران اقدامات خصمانه خود را علیه کشورهای خلیج فارس و نیز اسرائیل افزایش داده است ما به حملات پاسخ خواهیم داد و احتمال رویارویی با ایران بعید نیست.

وی در ادامه اذعان کرد: در جنگ آتی با لبنان یا حماس، جبهه داخلی اسرائیل در معرض حملات گسترده موشکی قرار خواهد گرفت که تأثیر زیادی ضد ما دارد.

نظر شما