شناسهٔ خبر: 3717092 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

حذف پایه اول متوسطه از سال تحصیلی 94

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از سال آینده در دوره دوم متوسطه ورودی نخواهیم داشت اظهار کرد: با توجه به این که در سال تحصیلی 94-95 پایه اول دوره دوم متوسطه را نداریم بر این اساس باید ساماندهی مجدد در دوره‌های اول و دوم متوسطه انجام شود.

صاحب‌خبر -

علی زرافشان در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان قم با بیان این که در آستانه تغییر بزرگی در دوره متوسطه هستیم گفت: باید با برنامه خاصی نسبت به تکمیل دوره متوسطه اقدام کنیم و در این راستا به ساماندهی نیروی انسانی و تامین فضای آموزشی توجه داشته باشیم.
زرافشان با اشاره به این که در دوره دوم متوسطه در سال 94 ورودی نخواهیم داشت تصریح کرد: باید ساماندهی مجدد در دوره‌های اول و دوم متوسطه انجام دهیم و استان قم با توجه به تراکم دانش‌آموز باید کیفیت دوره‌های مختلف را مورد توجه قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: برای سال آینده نسبت به ساماندهی نیروی انسانی با توجه به تغییرات دوره متوسطه اقدام لازم انجام شده و از ظرفیت بخش‌های مختلف در این راستا استفاده می‌کنیم به همین علت دوره‌های ضمن خدمت کمی متفاوت بوده و در ارتباط با دبیران اختیارات بیشتری به استان‌ها واگذار می‌شود تا استان‌ها بتوانند دبیران را به شیوه موردنیاز خود جابه‌جا کنند.

نظر شما