شناسهٔ خبر: 37114442 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

واریز ریالی ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌ها

خبرگزاری فارس

مدیر اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌هایی که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا 10 دی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس اظهار داشت:  سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ساماندهی گردیده‌اند را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه  سوخت به آنها تعلق می‌گیرد معرفی نمودیم.

وی افزود: بر این اساس میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش آموزان، احصاء گردیده و پس از تأیید توسط شهرداری‌های مربوطه، سهمیه به خودروها تخصیص داده شده است.

ضامنی عنوان داشت: در این خصوص در کارگروه مربوطه پس از بررسیهای لازم میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف 120 لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف 80 لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص می‌یابد.

این مسئول متذکر شد: آندسته از رانندگان سرویس مدارس که تا 20 آذر اطلاعات خود را تکمیل نمودند و از جانب شهرداری‌ها تأئید و اطلاعاتشان صحیح می‌باشد تا دهم دیماه ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب شبا ی که در سامانه معرفی نمودند توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی واریز خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص سهمیه آژانس‌ها بیان داشت: در خصوص آژانس‌ها و تاکسی تلفنی هم آندسته از رانندگان که تا 15 آذر اطلاعات آنها برای ما ارسال گردیده و اطلاعاتشان صحیح می‌باشد هم تا 10 دی ماه ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب آنها واریز می‌گردد.

این مسئول در پایان گفت: تا کنون در حدود 88 هزار و 753 راننده سرویس مدرسه اطلاعات آنها ثبت شده و توسط شهرداری‌ها مورد تایید گردیده است.

انتهای پیام/

نظر شما