شناسهٔ خبر: 37028774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

رئال مادرید- سیتی؛ سورپرایز یک‌هشتم نهایی

با پایان یافتن بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰-۲۰۱۹، قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها دیروز در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد و ۱۶ تیم راه یافته به این مرحله رقبای خود را در اولین مرحله حذفی رقابت‌ها شناختند. با توجه به نتایجی که در مرحله گروهی رقم خورده بود تیم‌های یوونتوس، بایرن‌مونیخ، بارسلونا، منچسترسیتی، لایپزیگ، لیورپول، والنسیا و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان سرگروه‌ در سید نخست قرار گرفتند و تیم‌های رئال مادرید،‌ تاتنهام، آتالانتا، اتلتیکومادرید، ‌ناپولی، بوروسیا دورتموند، لیون و چلسی هم به سید دوم رفتند. هر یک از تیم‌های سید نخست با یکی از تیم‌های سید دوم روبه‌رو شد و طبق قوانین یوفا، تیم‌های سید اولی از این امتیاز برخوردار هستند که بازی دور برگشت را در خانه انجام دهند.

صاحب‌خبر -

 در این مرحله از رقابت‌ها، تیم‌های همگروه و نمایندگان یک کشور با هم روبه‌رو نشدند.  سرانجام اما از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران قرعه‌کشی انجام شد که ماحصل آن رویارویی زودهنگام رئال مادرید و منچسترسیتی بود. بدون تردید رویارویی مادریدی‌ها با پپ گواردیولا، سرمربی افسانه‌ای و پیشین بارسلونا جذابیت بسیار زیادی دارد. چنانکه گفته شد بازی رفت در مادرید و مسابقه برگشت به میزبانی من‌سیتی برگزار می‌شود. مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به این شرح است:

دورتموند ................................. پاری‌سن‌ژرمن

رئال مادرید ............................ منچسترسیتی

آتالانتا ................................................... والنسیا

اتلتیکو مادرید ...................................لیورپول

چلسی.......................................... بایرن‌مونیخ

لیون  ................................................. یوونتوس

تاتنهام ................................................ لایپزیگ

ناپولی ................................................  بارسلونا

بازی‌های دور رفت این مرحله در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن و ۶ و ۷ اسفند و دیدارهای دور برگشت هم روزهای ۲۰، ۲۱، ۲۷ و ۲۸ اسفند برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما