شناسهٔ خبر: 36966669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لیگ برتر ایران؛

برد سپاهان مقابل پیکان/ پیروزی تراکتور بعد از 5 هفته/ توقف شهرخودرو برابر نساجی

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا- شاگردان قلعه‌نویی به برتری مقابل پیکان رسیدند تا بالاتر از استقلال در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

به گزارش آریا، سپاهان که با بردهای متوالی صدرنشینی لیگ برتر را به تیمی نمی‌داد، در سه دیدار اخیرش موفق به انجام این کار نشد و سه مساوی پیاپی داشت تا با این عملکرد هم‌اکنون در جایگاه دوم قرار داشته باشد، اما طلایی پوشان امروز که به مصاف پیکان رفتند، توانستند با گل‌های گئورگی گولسیانی و امید نورافکن به برتری 2 بر صفر برابر شاگردان حسین فرکی که هفته قبل استقلال را متوقف کرده بودند، برسند تا 28 امتیازی شوند و دوباره به صدر جدول صعود کنند.

شرح گل


سپاهان 1 - پیکان صفر (دقیقه 21: گئورگی گولسیانی): پنالتی اعلام شده به سود سپاهان را گولسیانی برخلاف جهت شیخ‌ویسی که به سمت چپ شیرجه رفته بود، زد تا گل اول تیمش را به ثمر رساند.


سپاهان 2 - پیکان صفر (دقیقه 2+45: امید نورافکن): محمدرضا حسینی با یک سر توپ در پشت محوطه جریمه پیکان، مدافعان این تیم را فریب داد و به امید نورافکن پاس داد که شوت پُرقدرت پای راست او به تور دروازه چسبید تا سپاهان به گل برسد.

 

تیم های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان در سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. گل تیم تراکتور توسط رضا اسدی در دقیقه 73 به ثمر رسید. 

دقایق حساس: 

دقیقه 10: محمد آبشک صاحب موقعیت حساس شده بود که توپ با ضربه این بازیکن به صورت خطرناک از بالای دروازه تیم میزبان راهی بیرون شد.

دقیقه 31: اشکان دژاگه توپ را به داخل محوطه جریمه تیم فولاد خوزستان ارسال کرده و با ضربه سر اکبر ایمانی از بالای دروازه راهی بیرون شد. 

دقیقه 39: شوت پرقدرت پشت محوطه جریمه احسان حاج صفی از بالای دروازه شهاب گردانی راهی بیرون شد. 

دقیقه 42: شوت زمینی خطرناک مهدی تیکدری از فاصله دور با واکنش دروازه بان فولاد خوزستان راهی کرنر شد.

دقیقه 50: رشید مظاهری شوت از راه دور سیف اللهی را در دو مرحله جمع کرد. 

دقیقه 73 (گل تیم تراکتور): ارسال احسان حاج صفی از طریق ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه فولاد خوزستان رسید که با دفع ناقص بازیکنان فولاد همراه شد تا رضا اسدی با ضربه پای راست از فاصله نزدیک گلزنی کند. 

دقیقه 86: وحید حیدریه از طریق ضربه ایستگاهی با قدرت به سمت دروازه رشید مظاهری ارسال کرد که توسط این دروازه بان به زیبایی دفع شد. 

دقیقه 1+90: شوت روح الله سیف الهی به شکل خطرناک راهی راهی اوت شد. 

دقیقه 2+90: وحید حیدریه از طریق ضربه ایستگاهی به سمت دروازه رشید مظاهری ارسال کرد که این دروازه بان به زیبایی با انگشتان خود مانع ورد توپ به داخل دروازه شد تا نتیجه به سود نماینده تبریز حفظ شود.

گفتنی است، تیم تراکتور تبریز با این نتیجه در جدول رده بندی 21 امتیازی شده و فولاد خوزستان نیز 23 امتیازی باقی ماند. 

در آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر ایران، دو تیم نساجی مازندران و شهرخودرو از ساعت 15 به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ترکیب دو تیم به شرح زیر می باشد؛

نساجی: علیرضا حقیقی - حامد شیری - مجتبی بیژن - حسن جعفری - مجتبی ممشلی - سیدمحمد میری - محمدعرفان معصومی - علی‌اصغر عاشوری - رحمان جعفری - رضا دهقانی - محمد قاضی

شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی - علی نعمتی - محمدحسین مرادمند - فرشاد فرجی - اکبر صادقی - سروش رفیعی - امین قاسمی‌نژاد - سعید صادقی - محمدعلی فرامرزی - یونس شاکری - علی نبی‌زاده

لحظات حساس

دقیقه 16: شوت خطرناک صادقی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 32: ارسال زیبای میری را فرامرزی به شکل ناقص دفع کرد که در ادامه شوت پُرقدرت دهقانی را رحمتی برگشت داد تا در نهایت حمله جدی نساجی بی‌ثمر بماند.

دقیقه 64: شهرخودرو صاحب یک موقعیت جدی در محوطه جریمه نساجی شد که شوت محکم یونس شاکری به تور کنار دروازه اصابت کرد.

دقیقه 87: برخورد مشکوک به پنالتی بین علی نعمتی و محمدمهدی نظری در محوطه جریمه نساجی اتفاق افتاد که موعود بنیادی‌فر در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت و بازی را دنبال کرد.

نظر شما