شناسهٔ خبر: 36926092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بایرلورکوزن - یوونتوس؛ شاگردان بوش امیدوار به صعود/ بروخه - رئال مادرید؛ دیداری تشریفاتی برای کهکشانی ها

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب بروخه بلژیک میزبان رئال مادرید است.
به گزارش آریا، امشب رئال مادرید 8 امتیازی که صعودش از گروه را مسجل کرده، میهمان بروخه بلژیک 3 امتیازی است که تکلیف صعودش به رقابت های لیگ اروپا، به عنوان تیم سوم گروه، به خودشان بستگی دارد. از همان ابتدا، بروخه می دانست که با حضور در گروهی که رئال مادرید و پاری سن ژرمن در آن حضور دارند، رؤیای صعود به مرحله بعدی، غیرممکن به نظر می رسد. همانطور که انتظار می رفت، بروخه راهی دور بعد نخواهد شد. تساوی 2-2 در بازی رفت و در سانتیاگو برنابئو، بلژیکی ها را امیدوار کرده بود و حالا همان یک امتیاز حساس، تنها تفاوت آنها با گالاتاسارای را رقم زده است. کسب یک پیروزی خانگی مقابل غول اسپانیایی، می تواند صعود آنها به رقابت های لیگ اروپا را بی چون و چرا قطعی کند.
در طرف مقابل رئال مادرید بعد از فصلی ناامید کننده که تبعات آن تا اوایل فصل جاری هم به چشم می خورد، رفته رفته عملکرد بهتری نشان داده و خبر از روزهای خوش گذشته می دهد. آنها در حال حاضر 9 بازی بدون شکست را در تمامی رقابت های سپری می کنند و زیدان می داند که با وجود تشریفاتی بودن این مسابقه، عملکردشان تأثیر زیادی روی قضاوت دیگران برای حضور در مرحله حذفی خواهد داشت. ادن هازارد، هامس رودریگز، لوکاس وازکز، مارسلو و مارکو آسنسیو همچنان مصدوم هستند اما انتظار می رود که این دیدار فرصتی طلایی برای نیمکت نشینان لوس بلانکوس باشد. ضمن اینکه سرخیو راموس و تونی کروس هم به تشخیص زیدان، استراحت خواهند کرد.
رئال مادرید با 8 امتیاز و به عنوان تیم دوم، پشت سر پاری سن ژرمن راهی دور حذفی خواهد شد و احتمالاً با قرعه ای سخت با یکی دیگر از بزرگان اروپا مواجه خواهند شد. به نقل از مارکا، بایرن مونیخ، منچستر سیتی، یوونتوس، لیورپول و لایپزیش تیم های صدرنشینی هستند که احتمال رویارؤیی آنها با رئال مادرید وجود دارد. بارسلونا، والنسیا و پاری سن ژرمن دیگر تیم های سرگروه هستند که دو تیم نخست به علت اسپانیایی بودن، امکان تقابل با رئال مادرید را در این مرحله ندارند.

- از گروه D، بایرلورکوزن در حالی میزبان یوونتوس است، که حریف مطرحش صعودش را به عنوان تیم اول گروهی مسجل کرده است. طرفداری - بایرلورکوزن امیدوار است همه چیز در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به کام این تیم خاتمه یابد، تا بالاتر از اتلتیکو مادرید به عنوان دومین تیم صعود کننده از گروه D، راهی مرحله حذفی شود.
بایرلورکوزن پس از شروع ناامیدکننده در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و کسب سه شکست متوالی، با کمترین شانس ممکن قدم به دور برگشت گذاشت، اما دو برد متوالی مقابل اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو ورق را برگرداند و با توجه به نتایج ناامیدکننده روخی بلانکوس در دور برگشت، شانس به شاگردان بوش رو کرده تا با لغزش حریف، به عنوان دومین تیم صعودکننده از گروه D، راهی مرحله حذفی شود. اتلتیکو مادرید برای صعود حتماً باید از سد یوونتوسی که صعودش را به عنوان تیم اول گروه قطعی کرده عبور کند و از سویی در دیدار همزمان منتظر امتیاز گرفتن لوکوموتیو مسکو باشد، تا بتواند راهی دور بعدی شود.
در سوی مقابل بیانکونری پس از مدت ها موفق شد صعودش را در بازی چهارم و صدرنشینی اش را در بازی پنجم مسجل کند و این دیدار برای شاگردان مائوریتزیو ساری کاملاً تشریفاتی است و انتظار می رود، پس از تحمیل شدن اول شکست فصل در ابتدای هفته به یوونتوس، این تیم با ترکیبی از بازیکنان ثابت و ذخیره در آلمان حاضر شوند.

نظر شما