شناسهٔ خبر: 36887899 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

مبلغ مابه‌التفاوت سهمیه سوخت به حساب رانندگان سرویس مدارس واریز می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری سراسر کشور گفت: دولت ماهانه ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مابه‌التفاوت سهمیه سوخت فقط به سرویس مدارس پرداخت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازباشگاه خبرنگاران ،  مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری سراسر کشور  درباره افزایش کرایه سرویس‌های مدارس گفت: بر اساس توافق‌های صورت گرفته نرخ سرویس مدارس افزایش نخواهد یافت.

وی بیان داشت: در این خصوص با وزارت نفت و وزارت کشور توافقی صورت گرفته تا به ناوگان‌های فعال ذیل شهرداری مابه‌التفاوت سهمیه سوخت تا سقف 120 لیتر پرداخت شود.

ضامنی بیان داشت: روز گذشته مرحله اول اطلاعات ما برای سرویس مدارس به وزارت کشور ارسال شد که بعد از بررسی و پالایش برای واریز سهمیه مابه‌التفاوت سوخت در آذر ارسال می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری سراسر کشور گفت: مابه‌التفاوت سهمیه سوخت در هر ماه 180 هزار تومان است که در کارت بانکی رانندگان واریز می‌شود و فقط امکان هزینه‌کرد آن در جایگاه‌های سوخت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اطلاعات 70 هزار دستگاه خودروی سرویس مدارس که تأییدیه شهرداری را گرفته‌اند به وزارت کشور برای تخصیص اعتبار ارسال شده است.

ضامنی خاطرنشان کرد: سرویس‌های مدارس و تاکسی‌ها تا دو ماه آینده بر اساس گزارش پیمایش سهمیه سوخت می‌گیرند و اپلیکیشن پیمایش سرویس مدارس نیز به زودی فعال خواهد شد که بر اساس پیمایش صورت گرفته سوخت مورد نیاز ‌آنها اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری سراسر کشور بیان داشت: بر اساس محاسبه صورت گرفته در هر ماه دولت باید 12 میلیارد و 600 میلیون تومان یارانه سهمیه سوخت به ناوگان سرویس مدارس پرداخت کند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نوسازی تاکسی‌های شهری کشور نیز گفت: نوسازی تاکسی‌ها به کندی پیش می‌رود و تاکنون 700 خودروی تاکسی تحویل داده شده و به زودی 200 خودروی دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.

ضامنی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال 5 هزار خودرو از 90 هزار خودروی فرسوده را نوسازی کنیم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما