شناسهٔ خبر: 36810282 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

رئیس قوه قضائیه:

شبکه ملی اطلاعات را به‏‏شدت دنبال خواهیم کرد

صاحب‌خبر - رئیس قوه قضائیه گفت: به هیچ وجه از حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم چرا که آنان ولی نعمت انقلاب هستند.
به گزارش ایسنا، حجت‏‏الاسلام رئیسی دیروز در اصفهان اظهار کرد: چیزی که رهبری برای ما در گام دوم انقلاب ترسیم کرده‌اند این است که به عدالت نزدیک شویم.
رئیسی گفت: مرتب تاکید می‌کنید باید بر احیای حقوق عامه احساس مسئولیت شود، امام‏(ره) به مردم نگاه تشریفاتی نداشت، اگر می‌گفت میزان رای ملت است، عمیقا معتقد بود. امروز به عنوان یک مسئول، از این همه احساس رضایتی که به دستگاه قضایی وجود دارد، خوشحالم و این باید به عنوان یک فرصت تلقی شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: این نکته درست است، شبکه ملی اگر فعال شود بسیاری از مسائل را حل می‌کند، شبکه ملی اطلاعات یکی از اهدافی است که به‏شدت دنبال خواهیم کرد و یکی از ضرورت‌های جدی کشور است.
وی اظهار کرد: پرچمی را که رهبری برداشته‌اند، وظیفه داریم پای این پرچم بایستیم و ایستادگی را پیشه کنیم. امروز مسئله مبارزه با ناهنجاری‌ها و فساد یکی از مهم‏ترین مسائل جامعه است. رئیس قوه قضاییه ادامه داد: هم در اصلاح ساختارهای فسادزا، هم در اصلاح قوانین و مقررات و هم برای برخورد با متخلفان باید کار عملی کرد. وی تصریح کرد: حتما بدانید، ملامت ملامت‌گران و حاشیه‌سازی‌های دشمن ما را از میدان به در نخواهد کرد. امروز حضور شما، توطئه ایجاد ناامنی در کشور توسط بدخواهان را نقش بر آب کرد و امروز کشور ما در مقابل این توطئه در امنیت قرار دارد و نباید فراموش کرد هم باید به خواست مردم توجه کنیم. رئیسی گفت: هم با اغتشاشگران برابر قانون برخورد می‌کنیم و هم نسبت به مسئله مردم، باید توجه کرد. نباید بگذاریم سفره مردم خالی بماند. در یک کلام از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد.

برچسب‌ها:

نظر شما