شناسهٔ خبر: 36738685 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

شایعه یا واقعیت؛ طبق رده‌بندی لو رفته از فرانس فوتبال، لیونل مسی بالاتر از فن دایک روز دوشنبه برنده توپ طلای سال 2019 خواهد شد؟

امیررضا عباسی

لیستی که چندان دور از حقیقت نیز به نظر نمی‌آید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در غیاب ستاره یوونتوس و تیم ملی پرتغال، کریستیانو رونالدو، جدال اصلی برای تصاحب توپ طلای سال 2019 میان بهترین بازیکن فصل 2019 فوتبال اروپا، ویرجیل فن دایک و بهترین بازیکن سال 2019 فیفا، لیونل مسی خواهد بود.

به گزارش میرر، طبق عکسی که از رنکینگ توپ طلای سال 2019 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، روز دوشنبه بار دیگر این نام لیونل مسی است که روی این جایزه حک خواهد شد. مهاجم بارسلونا درحالی به دنبال کسب ششمین توپ طلای خود است که رقیبی سرسخت به نام ویرجیل فن دایک را برابر خود می‌بیند. 

با این‌حال، در این تصویر لو رفته، مسی با کسب 446 امتیاز بالاتر از فن دایک با 382 امتیاز قرار گرفته است. این حقیقت که رای‌گیری به پایان رسیده است، برای همه مسجل است، اما آیا اینکه‌ این لیست رسمی است یا خیر، هم‌چنان مشخص نیست. پس از فن دایک، نام محمد صلاح در این لیست دیده می‌شود و در جایگاه چهارم نیز کریستیانو رونالدو، برنده پنج عنوان توپ طلا قرار دارد. طبق این لیست، سادیو مانه، دیگر ستاره لیورپول نیز در جمع پنج بازیکن برتر قرار گرفته است و این درحالی است که برنده جام جهانی و ستاره جوان پاری سن ژرمن در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

لیست لو رفته توپ طلای 2019

سال گذشته پس از ده سال دست به دست شدن میان رونالدو و لیونل مسی، لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید برنده توپ طلا شد و امسال نیز بسیاری امیدوارند چرخه دریافت جایزه به رونالدو و لیونل مسی بازنگردد، با این‌حال لیونل مسی بیش‌ترین شانس را برای تصاحب این عنوان دارد.

مراسم اهدای توپ طلای سال 2019 روز دوشنبه در پاریس برگزار می‌شود.

نظر شما