شناسهٔ خبر: 36723641 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان:

از دستگیری بیش از 3هزار متهم تاکشف بیش از 300لیتر سوخت قاچاق در رزمایش ذوالفقار

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری3 هزار و 600 متهم و کشف بیش از 395 هزار لیتر سوخت قاچاق را از جمله موارد شاخص در رزمایش ذوالفقار برشمرد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اساسا ارتقاء امنیت جنوب استان و افزایش رضایتمندی اهالی این مناطق در حوزه نظم و امنیت، رویکرد اصلی پلیس در این رزمایش بود.

 

اوافزود: در این رزمایش در سایه اقدامات اطلاعاتی انجام شده و با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر عوامل فرماندهی انتظامی استان، دستاورد‌های شاخصی همچون کشف 3 تن و 171 کیلوگرم انواع موادمخدر، تعداد قابل توجهی انواع سلاح جنگی و شکاری و 395 هزار لیتر سوخت قاچاق رقم خورد.

 

سردار ناظری کشف 685 فقره انواع سرقت، دستگیری 29 نفر قاتل فراری که به دلایل واهی مرتکب قتل شده بودند و همچنین دستگیری 67 نفر عامل تیراندازی، 21 نفر سارق مسلح و 27 نفر سارق زورگیر و به طور کل پاکسازی 272 نقطه روستایی و 460 منطقه شهری را از دیگر دستاورد‌های مهم این رزمایش و بسیار موثر در ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش آرامش شهروندان برشمرد.

 

فرمانده انتظامی استان همچنین بیان داشت: در کنار اجرای این رزمایش در زمینه ارائه خدمات مردم یاری نیز مقادیر قابل توجهی اقلام غذایی از جمله 50 تن آرد، 10 تن برنج، چند صد تخته پتو و برخی اقلام دیگر نیز بین خانواده‌های کم بضاعت محدوده این مناطق توزیع شد که جا دارد از افراد، اشخاص، سازمان‌ها و نهاد‌های دخیل در این کار خداپسندانه قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم.

 

سردار ناظری با اشاره به اینکه تخلفاتی همچون حمل سوخت و کالای قاچاق با خودرو‌های سواری و کامیون و سواستفاده از مدارک جعلی از چشمان تیزبین پلیس مخفی نمی‌ماند، تصریح کرد: پلیس راهور نیز در حوزه ترافیک، بیش از 11 هزار اِعمال قانون و توقیف یک هزار و 300 خودرو و موتورسیکلت متخلف را در کارنامه خود به ثبت رساند که لازم است یادآور شویم کاهش حداکثری سوانح و حوادث رانندگی یکی از دغدغه‌های امروز پلیس است.

 

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: اختتامیه این رزمایش نیز با حضور خانواده مکرم شهدای ناجا، اعضاء شورای تامین استان و شهرستان‌های جنوبی، ائمه جمعه، جمعی از مسولان و تمامی کارکنان و مسولان انتظامی شرکت کننده در رزمایش در جیرفت برگزار و از این عزیزان تجلیل شد که امیدواریم نیت‌های خیر و عملکرد مطلوب پلیس که ماحصل یک کار جهادی و شبانه روزی بودند در سبد نظم و امنیت پایدار جنوب و اساسا کل استان قرار بگیرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

 

نظر شما