شناسهٔ خبر: 36721831 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

نبرد سنگین ارتش سوریه با تروریستهای در جنوب شرق ادلب

منابع سوری از نبرد سنگینی که میان ارتش سوریه و تروریستها در جنوب شرق ادلب جریان دارد و بر اثر آن شمار زیادی از تروریستها تاکنون به هلاکت رسیده اند، خبر می دهند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ارتش سوریه در حال نبرد سنگین با تروریستهای جبهه النصره و اجناد قفقاز در حومه جنوبی شرقی ادلب است.

بر اساس این گزارش؛ تروریستهای جبهه النصره و اجناد قفقاز یورش گسترده ای به مواضع ارتش سوریه در محورهای شهرک های عجاز و سرجه در حومه جنوبی شرقی ادلب کرده اند که نیروهای ارتش سوریه به مقابله با آنها برخاسته اند.

منابع سوری اعلام کردند: تروریستها ابتدا حملات راکتی سنگینی به مواضع ارتش سوریه انجام دادند و در ادامه یورش زمینی گسترده ای را شروع کردند که ارتش سوریه با تمام قدرت به مقابله با آن پرداخته و تاکنون تلفات سنگینی به آنها وارد کرده است.

ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریستها شده و دست کم ۲۰ تروریست را تاکنون به هلاکت رسانده و بقیه تروریستها هم به مناطق تحت اشغال خود فرار کرده اند.

تروریستهای اجناد قفقاز از کشورهایی مانند جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستتان و جمهوری چچن در اواخر ۲۰۱۲ و اویل ۲۰۱۳ به سوریه آمده اند. سرکرده هایی مانند عبدالحکیم چچنی، حمزه چچنی و بکر چچنی دارند که شرورترین گروه هستند که از توان جنگی زیادی هم برخوردارند.

انتهای پیام/

نظر شما