شناسهٔ خبر: 36670284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

اوسترشوندس به خاطر قدوس به دسته اول سقوط می کند؟

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - به نقل از سایت «fotbollskanalen» سوئد، روز گذشته سران باشگاه اوسترشوندس با مسئولان سازمان لیگ برتر این کشور جلسه ای برگزار کردند. در این جلسه اوسترشوندس به خاطر بدهی مالی مجوز حضور در لیگ برتر سوئد در فصل آینده را نگرفت. مهمترین قضیه و بدهی اصلی اوسترشوندس در قضیه انتقال سامان قدوس، هافبک ایرانی این تیم به آمیان فرانسه بود که با شکایت باشگاه اوئسکای اسپانیا جریمه ۴ میلیون یورویی برای این پرونده صادر شد.

نیکلاس لیدسروم درباره لغو صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه اوسترشوندس از سوی اتحادیه فوتبال سوئد برای فصل آینده لیگ برتر این کشور به خاطر بحران مالی و بدهی‌های سنگین اظهار داشت: سامان قدوس یک عامل تاثیرگذار در این مسئله است و ما به کمیته استیناف اتحادیه فوتبال سوئد شکایت می‌کنیم. با بازگرداندن این رای امیدواریم فصل آینده نیز در لیگ برتر فوتبال سوئد حضور یابیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه اوسترشوندس در این رابطه گفت: اگر سامان قدوس فکر می‌کند که اوسترشوندس درباره پرداخت جریمه مسئولیت دارد این موضوعی میان او و باشگاه خواهد بود. به هر حال پرونده این بازیکن توسط اتحادیه فوتبال سوئد برای لغو صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه اوسترشوندس در نظر گرفته شده است. هنوز خبر جدیدی درباره پرونده قدوس نداریم و شاید صدور رای نهایی در دادگاه CAS یک سال طول بکشد. فقط می‌توانیم منتظر بمانیم.

گفتنی است چندی قبل قدوس با شکایت به دادگاه عالی ورزش خواستار سهیم شدن باشگاه سابق خود در پرداخت جریمه اعمال شده توسط فیفا شد. حال باید دید باشگاه سوئدی می تواند مجوز خود را از سازمان لیگ برتر این کشور دریافت کند یا تبعات این انتقال همچنان گریبانگیر قدوس و اوسترشوندس خواهد بود.

نظر شما