شناسهٔ خبر: 36617940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

بازگشت شهرام هروی به تیم ملی کاراته

خبرگزاری ایرنا / خبرگزاری ایسنا

رئیس فدراسیون کاراته گفت: تمام اعضای خانواده کاراته باید تلاش کنند تا آرامش این رشته ورزشی حفظ شود، زیرا هدف همه ما کسب بیشترین سهمیه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

صاحب‌خبر -

سیدحسن طباطبایی پس از دیدار با شهرام هروی - سرمربی تیم ملی کاراته - اظهار کرد: تغییرات و رفت و آمد‌های مدیریتی در هر سازمان یا فدراسیون ورزشی امری طبیعی است و گاهی برای بهبود شرایط نیاز است تغییراتی انجام شود، اما تا بدین لحظه نه فردی به مجموعه کاراته اضافه شده و نه سید شهرام هروی از سمت سرمربیگری تیم ملی استعفا داده است. هروی تا پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو سرمربی تیم ملی کاراته است و در تمرینات تیم ملی نیز شرکت می‌کند.

وی افزود: هیچ چیز برای فدراسیون کاراته مهمتر از آرامش تیم ملی نیست. در سایه همین آرامش بوده که تیم ملی توانسته نتایج خوبی را بدست آورد. در این بین زحمات کادرفنی و ملی پوشان بر هیچ کس پوشیده نیست. آن‌ها تا به امروز در مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ عملکرد خوبی داشته‌اند و باید از این پس نیز تمام توجهشان به مسائل فنی و پرهیز از حواشی باشد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی با حضور سید شهرام هروی تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و سپس ملی پوشان برای حضور در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی، راهی مادرید اسپانیا می‌شوند.

رییس فدراسیون کاراته همچنین دقایقی پیش در محل اردوی تیم‌های ملی بانوان و مردان حاضر شد و شهرام هروی نیز در اردو حضور داشت.

نظر شما