شناسهٔ خبر: 36612630 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی | لینک خبر

پیام فرمانده مركز مقاومت بسیج وزرت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

علیرضا زمانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج طی پیامی تاکید کرد: بسیج همیشه در صحنه بوده است و ملت شهید پرور ایران همواره با قدردانی از خدمات این شجره طیبه ، هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی بویژه در عرصه های مختلف رویارویی و خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اخبار اقصادی و دارایی ایران در این پیام می خوانیم: بسیج لشکر مخلص خداست" این جمله ماندگار حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی،  به زیبایی مفهوم شجره طیبه بسیج را به تصویر کشیده است و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز به درستی جان کلام را فرموده اندکه : معیار بسیج، بصیرت و ایمان است. ایمان از دل فرد می جوشد و  او را به کار وا می دارد، بصیرت هم به او تفهیم می کند که چگونه حرکت کند، معیارها را چگونه تشخیص دهد و راه را چگونه طی نماید.

 

تشکیل بسیج مستضعفین، از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت 40 سال از حیات پر برکت انقلابِ با عظمتِ اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی را در تمام عرصه ها نمایان می کند.

 

بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی از دفاع مقدس تا دفاع از حرم ائمه اطهار (س) و پاسداری از وطن در مقابل خباثت ها و دسیسه های استکبار جهانی و اذنابشان در داخل کشور، مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

 

بی گمان ملت شهید پرور ایران همواره قدردان خدمات بسیج بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی بویژه در عرصه های مختلف رویارویی و خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد و نمونه بارز این از خودگذشتگی و ایثار حضور چشمگیر و مقتدرانه فرزندان بسیجی مکتب ولایت در مقابله با اغتشاشات اخیر بود.

 

هفته بسیج یادآور ایثار و از خودگذشتگی فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر با عزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و پنجم آذرماه، سالروز تاسیس این نهاد مردمی را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به ویژه بسیجیان عزیز خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی  تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت روز افزون در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان،  حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) برایشان مسئلت می نمایم.

                                          

                                   

                                        علیرضا زمانی

                                         فرمانده مرکز مقاومت بسیج

                                         وزارت امور اقتصادی و دارایی

نظر شما