شناسهٔ خبر: 36603713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در پی اغتشاشات اخیر؛

انتقاد رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح از هجمه به نيروي انتظامي

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: در اغتشاش‌های اخیر که نوعی فتنه محسوب می‌شد، برخی با هجمه به نیروی انتظامی قصد فتنه‌گری داشتند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در جمع کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سخنرانی می‌کرد، گفت: در هفته بسیج باید رشادت‌های بسیجیان اعلام شود تا همگان بدانند که عبور از اروندرود در عملیات‌های کربلای 4 و 5 و خیبر شوخی نبوده است.
وی گفت: جوانانی که فساد، فحشا و اسلام زدایی قبل از انقلاب را ندیده اند، باید آگاه شوند و بدانند که دشمن با تمام وجود به ما حمله کرده است.
وی به عصبانیت دشمنان نظام در هفته اخیر به سبب قطعی اینترنت اشاره کرد و گفت: آن‌ها که در این سال‌ها همه چیز را تحریم کردند و حتی داروی یک کودک سرطانی را نیز تحریم کردند، چرا اینقدر از قطعی فضای مجازی در این روز‌ها گلایه دارند و چرا هیچگاه فضای مجازی را تحریم نکرده اند؟
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به همه نیرو‌های نظامی و انتظامی که قاطعانه مقابل اراذل و اغتشاشگران روز‌های اخیر ایستادند، تبریک گفت و افزود: شاید در این حوادث لطمه‌هایی هم وارد شد، اما باید پذیرفت که جنگ شهری جزو سخت‌ترین جنگ هاست.
حجت الاسلام بهرامی گفت: در این شرایط وظیفه ما این است که منافقان را بشناسیم و برخی وسط فتنه علیه نیرو‌های انتظامی، امنیتی، بسیج و سپاه بیانیه امضا می‌کنند که باید همه شبهه افکنان را بشناسیم.
وی به جنایت‌های اغتشاشگران در مناطق کشور اشاره کرد و گفت: در شهر صدرا شیراز یک بانک باقی نمانده است و چرا باید منزل و مغازه مردم آتش بگیرد؟
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از سخنانش به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اشاره کرد و گفت: این‌ها برای ما برجام‌هایی مدنظر داشتند و برجام موشکی در راس برنامه هایشان بود که می‌خواستند به ما تحمیل کنند، اما خوشبختانه مانور ارتش در منطقه عمومی سمنان باز هم آن‌ها را عزادار کرد.

نظر شما