شناسهٔ خبر: 36576327 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پرسپولیس 0-1 نفت مسجد سلیمان؛ عصر غم‌انگیز پاییزی برای تیمی که دیگر شبیه قهرمانان نیست

رضا حسین زاده

پرسپولیس لیگ را با شکست آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

 

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته یازدهم، دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1 بر 0 نفت مسجد سلیمان همراه بود.

هفته یازدهم لیگ برتر
پرسپولیس 0-1 نفت مسجد سلیمان
جمعه 1 آذر 1398 ساعت 16:15
تهران- ورزشگاه آزادی
داور: پیام حیدری - کمک ها: علیرضا ایلدروم – فرهاد مروجی

ترکیب دو تیم

ترکیب پرسپولیس:

  • علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، محمد نادری، وحید امیری، مهدی ترابی و علی علیپور

پرسپولیس

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

  • سوشا مکانی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری، فرزاد حاتمی، سعید کریمی، احمد الجبوری، پیام ملکیان

نفت مسجد سلیمان

شرح گل و اتفاقات مهم بازی

نیمه اول این بازی تقریبا پایاپای بود و شاید کمی پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود اما موقعیت های دو تیم راه به جایی نبردند.

در مهم ترین موقعیت این نیمه در آخرین دقیقه نیمه اول، الحمد الجبوری با علیرضا بیرانوند تک به تک شد اما پس از جا گذاشتن این دروازه بان، مدافعان پرسپولیس مانع از گلزنی او شدند.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم بازی کمی جذاب تر بود. از سوی نفتی ها احمد الجبوری بازهم صاحب موقعیت شد اما موفق به گلزنی نشد از سوی پرسپولسی ها نیز هر توپی که روی دروازه نفت مسجد سلیمان آمد با واکنش خوب سوشا مکانی همراه شد.

در دقیقه 76 توپی به محوطه جریمه پرسپولیس فرستاده شد که علیزاده روی اشتباه علیرضا بیرانوند موفق شد توپ را به گل تبدیل کند.

در آخرین دقیقه بازی مهدی عبدی می توانست روی یک موقعیت تک به تک بازی را به تساوی بکشاند اما شوت او با بی دقتی به بیرون رفت.

این بازی با پیروزی 1 بر 0 نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

پرسپولیس 19 امتیازی ماند و در رده سوم قرار گرفت.

نفت مسجد سلیمان 17 امتیازی شد و به تراکتور رسید و در رده ششم قرار گرفت.

نظر شما