شناسهٔ خبر: 36567590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

وزیر ورزش قول 4 مدال طلا از کادرفنی و رییس فدراسیون کشتی گرفت!

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران امروز پنجشنبه با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر دیدار و گفتگو کردند.

محمد بنا پس از این دیدار گفت: کلیات این جلسه مربوط به راه های رسیدن و موفقیت در المپیک بود و خواسته های رییس فدراسیون و سرمربیان دو تیم و همچنین امکانات لازم در این راه مطرح شد که خوشبختانه آقای وزیر از هیچ چیز دریغ نکردند و یک ملاقات خوب و مفید بود.

بنا اظهار داشت: مسعود سلطانی فر به رییس فدراسیون دستور دادند که همه امکانات از هر نظر در اختیار سرمربیان آزاد و فرنگی قرار بگیرد و از طرفی یک قول سنگین نیز از ما گرفتند که هم در آزاد و هم فرنگی دو طلا بگیریم. بنا ادامه داد: کشتی فرنگی یک دهه موفق داشت که دهه اخیر بود و کشتی گیرانی مثل حمید سوریان، امید نوروزی، قاسم رضایی و سعید عبدولی ظهور و افتخارآفرینی کردند ولی اکنون تغییر نسل داده ایم و تیم جوانی داریم که در عین جوانی نسلی هستند که می شود امیدوارانه روی آنها سرمایه گذاری کرد تا هم در این مدت کوتاه تا المپیک 2020 آبروداری کنند و هم برای المپیک بعدی نیز سرمایه بزرگی باشند.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز پس از این نشست گفت: وزیر ورزش با دیدی کارشناسانه و دلسوزانه و به جزئیات کشتی را پیگیری می کنند و از روز اولی که به اتفاق آقای بنا با ایشان ملاقات کردیم، همیشه حمایت تمام قدی از ما داشتند.

وی در پایان با بیان این که شرایط کسب سهمیه و اوزان در المپیک 2020 تغییر کرده و بسیار سخت تر از المپیک ریو شده است، افزود: با همه این اوصاف و نتایج و کم و  کاستی های دو سال اخیر کشتی، همه تلاشمان بر این است تا با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باز هم برای ایران افتخارآفرینی کنیم.

نظر شما