شناسهٔ خبر: 36535650 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بارش برف و باران و لغزندگي جاده‌هاي گيلان

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راه استان با اشاره به بارش برف و باران در اکثر جاده‌های گیلان از مسدود شدن محور پونل به خلخال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "حسین محمدپور" گفت: در حال حاضر وضعیت هوا در محورهای پونل به خلخال، اسالم به خلخال و لونک به دیلمان با بارش برف و در قسمت‌های جلگه‌ای با بارش باران همراه است.
این مقام انتظامی افزود: محور "پونل به خلخال" به علت بارش برف مسدود است و تردد در سایر محورهای برف گیر استان با زنجیر چرخ امكان‌پذیر خواهد بود.
وی تصریح کرد: لغزندگی موجب ‌شده عبور و مرور در جاده‌های استان به كندی صورت گیرد و رعایت فاصله طولی خودروها در شرایط بارندگی از ملزوماتی است كه برای پیشگیری از حوادث رانندگی باید رعایت شود.
سرهنگ محمدپور بیان داشت: رانندگان هنگام تردد در جاده‌ها از هرگونه عجله و شتاب جداً خودداری كرده و حتماً از سالم بودن بخاری، برف پاک کن، چراغ‌ها و زنجیر چرخ خودرو اطمینان حاصل كنند.
رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان گیلان را دارند علاوه بر تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده‌ها را دریافت كنند.

نظر شما