شناسهٔ خبر: 36535490 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بارش باران و برف در محورهاي مواصلاتي استان گلستان

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بارش باران در سطح استان و بارش برف در محورهای کوهستانی ومواصلاتی به استان سمنان، گفت: با ورود سامانه بارشی از شب گذشته در سطح استان كلیه محورهای استان باز و تردد در آنها جریان دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "علی عبدی" اظهار داشت: بارش باران و برف كه از شب گذشته در محورهای مواصلاتی و كوهستانی استان آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینكه هم اكنون بارش برف در محور كوهستانی "توسكستان و خوش ییلاق" ادامه دارد، گفت: در محور "توسکستان" به دلیل بارش برف تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
رئیس پلیس راه استان با اشاره به شرایط نامساعد جوی در سطح استان و ادامه داشتن این سامانه بارشی تا پایان هفته تاکید کرد: رانندگان از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.
سرهنگ عبدی با تاكید بر به همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمازا در محورهای كوهستانی تصریح كرد: رانندگان هنگام تردد در این محور از هرگونه عجله و شتاب جدا خودداری كرده و جوانب احتیاط را حتما مد نظر قرار دهند.
وی با توجه به بارندگی ها و بارش باران در استان و لغزنده شدن معابر و کاهش اصطکاک لاستیک خودروها با سطح آسفالت به رانندگان توصیه می شود، از هر گونه عجله و شتاب هنگام رانندگی خودداری كنند.
سرهنگ عبدی در پایان گفت: رانندگان در صورت هر گونه ابهام در خصوص وضعیت جاده ای استان می توانند با شماره تلفن 21822304 تماس برقرار کرده و از وضعیت جاده های استان با خبر شوند.

نظر شما