شناسهٔ خبر: 36426759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نزاع دسته جمعي در نيشابور

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا-جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور از وقوع نزاع دسته جمعی ومجروح شدن 9نفر با اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور اظهارکرد: یک فقره نزاع دسته جمعی و تیراندازی در شهر "بار" شهرستان نیشابور به فوریت های پلیسی 110 اعلام که بلافاصله عوامل گشت کلانتری 16 شهر بار به محل اعزام شدند.

سرهنگ  سید علی اصغر حسینی مجد  گفت:با حضور ماموران کلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد 2برادر به علت اختلافات قبلی ملکی به مقابل خانه فردی مراجعه و با اسلحه شکاری ساچمه زنی اقدام به تیراندازی کرده اند .

وی خاطر نشان کرد : متاسفانه در این درگیری یکی از طرفین و همچنین 8 نفر دیگر که از عابرین پیاده وبعضی نظاره گر نزاع بودند به صورت سطحی مجروح و به مرکز درمانی انتقال یافتند.

سرهنگ  حسینی مجد یادآورشد:  دو متهم پرونده را دستگیر و با ابطال مجوز حمل سلاح شکاری با دستور قضایی پرونده تشکیل وتحقیقات ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از حمایت دستگاه قضایی تصریح کرد:پلیس با هر اقدامی که نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کند برابر قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد. ضمن آنکه به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم برای حل اختلاف ومشکلات خودبا سعه صدر و از روش‌های قانونی، منطقی استفاده کنند.

نظر شما