شناسهٔ خبر: 36402757 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دو جنایت صهیونیستی علیه جنبش جهاد اسلامی در یک روز / ترور فرزند عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در دمشق + تصاویر

همزمان با ترور فرمانده گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه، فرزند اکرم العجوری عضو دفتر سیاسی این جنبش در دمشق نیز در پی حمله موشکی صهیونیستها به منطقه ای در نزدیکی سفارت لبنان در سوریه به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از منابع سوری، در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منزلی در نزدیکی سفارت لبنان در دمشق که متعلق به اکرم العجوری عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود دو نفر از جمله فرزند وی معاذ العجوری به شهادت رسیدند.

 

 این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی که نوعی نقض حاکمیت سوریه نیز محسوب می شود در حالی است که  بامداد امروز سه شنبه « بها ابوالعطا» فرمانده گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین  در شمال نوار غزه به همراه همسرش در پی اقدام تروریستی اشغالگران صهیونیست در انفجار منزل وی در حی الشجاعیه در شرق شهر غزه به شهادت رسید.

 

 

 

ترور فرمانده گردانهای القدس در نوار غزه

 

در حمله موشکی بامداد  امروز ارتش صهیونیستی به منزل شهید بها ابوالعطا ، علاوه بر شهادت او و همسرش دو فرزندش نیز به شدت مجروح شدند که پس از انتقال به بیمارستان در حال مداوا توسط تیم پزشکی هستند.

گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تایید این خبر، شهادت وی و همسرش را تسلیت گفت.

 

در مقابل ارتش رژیم اشغالگر قدس نیز مسئولیت ترور فرمانده گردانهای القدس در نوار غزه را بر عهده گرفت.

 

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایت تروریستی اقدام به شلیک موشک به سمت اهداف صهیونیستی در مجاورت نوار غزه کرد.

 

اوضاع در نوار غزه پس از ترور شهید بها ابوالعطا پرتنش گزارش شده است و کارشناسان پیش بینی می کنند که اوضاع به سمت تشدید حرکت کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما