شناسهٔ خبر: 36308590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رئال مادرید 6-0 گالاتاسارای؛ هتریک رودریگو و رام شدن شیرهای استانبول در مادرید

نوید معصومی

شاگردان زیدان با درخشش رودریگو، ستاره جوان برزیلی توانستند با اقتدار پیروز و در جدول 7 امتیازی شوند. صعود آنها تا حد زیادی قطعی است. رودریگو 18 ساله در این بازی 3 گل زد و یک پاس گل به کریم بنزما داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - از دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و گالاتاسارای از ساعت 23:30 در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند.

جزئیات بازی

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ: چهارشنبه 15 آبان 1398

ساعت: 23:30

استادیوم: سانتیاگو برنابئو

گلزنان: رودریگو (4 و 7 و 92)، راموس (14-پنالتی)، بنزما (45 و 81) برای رئال مادرید

ادن هازارد

آمار بازی و ترکیب ابتدایی

 

شرح گل ها

دقیقه 4، رودریگو برای رئال مادرید: مارسلو از سمت چپ توپ را روی دروازه فرستاد و رودریگو پس از کنترل توپ و حرکت عرضی زیبا در محوطه جریمه، با یک ضربه پای چپ دقیق دروازه را باز کرد. 

دقیقه 7، رودریگو برای رئال مادرید: مارسلو از سمت چپ، با پای راست توپ را روی دروازه ارسال کرد و رودریگو با ضربه سر دروازه را باز کرد. 

دقیقه 14، راموس برای رئال مادرید: تونی کروس روی خط محوطه جریمه گالا با خطا متوقف شد و سرخیو راموس با یک ضربه چیپ، پنالتی را به گل تبدیل کرد. 

دقیقه 45، بنزما برای رئال مادرید: با اشتباه مدافعان گالا، رودریگو توپ را به جناح راست برد و با یک پاسخ دقیق زمینی به محوطه جریمه، بنزما توانست با پای راست گلزنی کند.

دقیقه 81، بنزما برای رئال مادرید: کارواخال از سمت راست به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد و با یک پاس زمینی کات بک، بنزما را صاحب موقعیت کرد و مهاجم فرانسوی در مقابل دروازه موفق شد گل دوم خودش را به ثمر برساند.

دقیقه 92، رودریگو برای رئال مادرید: بنزما با یک پاس عمقی زیبا، رودریگو را در موقعیت تک به تک قرار داد و او در مصاف با دروازه بان موفق شد توپ را وارد دروازه کند و هتریک خود را کامل کند.

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

نظر شما