شناسهٔ خبر: 36283322 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

وجود تناقض در اخبار وضعیت پرداختی‌های فدراسیون فوتبال به سرمربی تیم ملی؛ بالاخره پول ویلموتس را داده‌ایم یا نه؟

احسان ولی دوست

هنوز وضعیت دقیقی از پرداختی های فدراسیون به ویلموتس وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در حالی که پیش از این و در ماه های گذشته، مهدی تاج از عدم پرداخت ویلموتس خبر داده بود، امروز اخبار جدیدی و ضدنقیضی در این خصوص منتشر شد.

به گزارش طرفداری، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از زمانی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته، برای دریافت حق و حقوقش مشکلات زیادی داشته است. به گونه ای که این سرمربی بلژیکی در حال حاضر 2 قسط عقب افتاده از فدراسیون فوتبال ایران طلب دارد. با همه این دانسته ها، امروز رسانه بلژیکی La Dernière Heure نیز در خبری عنوان کرد که به دلیل عدم پرداخت دستمزد، مارک ویلموتس، او می خواهد قراردادش با تیم ملی ایران را فسخ کند. سپس این مورد با اخبار زیادی همراه شده است.

برخی از رسانه ها و منابع آگاه از این خبر دادند که فدراسیون فوتبال ایران دو قسط عقب افتاده ویلموتس را پرداخت کرده است. طبق اعلام فارس، ظاهرا این پرداختی ها از طریق حساب بانکی ای که مشکلی برای واریز به حساب ویلموتس بابت مباحث تحریم ندارد به مرد بلژیکی پرداخت شده است. حتی این رسانه معتقد است که تاج در پی پرداخت سومین قسط ویلموتس نیز هست.

اما مورد دیگری نیز مطرح شده است. خبرگزاری تسنیم در خبری عنوان کرده که پول ویلموتس تمام و کامل آماده است اما مشکل جایی است که فدراسیون راهی برای پرداخت آن ندارد. به گفته آنها این پول به حسابی برای انتقال به حساب ویلموتس ارسال شده است. با این حال فدراسیون به دنبال مسیری برای انتقال این پول است تا مبادا این حساب بسته شده و دستمزد سرمربی تیم ملی پیش از انتقال به حساب او بلوکه شود. برای انتقال دستمزد ویلموتس به حسابش در بلژیک، فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی با وکلای بلژیکی در ارتباط هستند تا مطمئن‌ترین راه برای انجام این کار انتخاب شود. با این حال فدراسیون هنوز نتوانسته راه مطمئنی برای انتقال پول به حساب ویلموتس پیدا کند و باید دید این ماجرا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا استمرار این اتفاق واکنشی را از سوی سرمربی تیم ملی به دنبال خواهد داشت یا نه.

اکنون مشخص نیست، در آخر طلب ویلموتس تا زمان نشر و نگارش این خبر، پرداخت شده یا خیر. در این خصوص یک اظهار رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال یا شخص مهدی تاج می تواند تمام ابهامات را از این موضوع بزداید.

نظر شما