شناسهٔ خبر: 36273333 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گابریل کالدرون: سیدجلال حسینی در بازی با فولاد نشان داد که چه بازیکن فوق العاده‌ای است؛ جدایی جونیور از پرسپولیس؟ هرچیزی امکان پذیر است

رضا حسین زاده

سرمربی پرسپولیس به تمجید از کاپیتان تیمش پرداخت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید. گابریل کالدرون پس از این بازی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران درخصوص پیروزی پرسپولیس برابر فولاد در هفته دهم پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار طرفداری؛ کالدرون گفت:

با شایستگی بازی را بردیم. در نیمه نخست فرصت داشتیم نتیجه بهتری داشته باشیم. مقابل تیم با کیفیتی بازی کردیم. از این به بعد پنالتی های ما را آقای ترابی خواهد زد. 

وی در مورد غیبت شجاع خلیل زاده گفت:

سه دفاع وسط با کیفیت داریم که همیشه یکی از آنها بیرون خواهد بود. ابتدا کنعانی، سپس سیدجلال حسینی و اکنون نوبت شجاع خلیل زاده است.

وی ادامه داد:

به کاپیتان تیمم تبریک می‌گویم، امروز بعد از مدت‌ها بازی کرد و ثابت کرد چه بازیکن فوق العاده ای است. او همیشه به تصمیم سرمربی اش احترام گذاشته و شخصی عالی درون و بیرون زمین است. 

کالدرون در مورد فولاد خوزستان گفت:

آنها فقط یک شکست داشته اند و تیم خوبی داشتند ولی ما امروز بازی آنها را بستیم.  

سرمربی پرسپولیس همچنین در مورد جو استادیوم گفت:

جو بازی در استادیوم خیلی خوب بود و برای من به عنوان یک خارجی یک افتخار بود که در کنار این تماشاچیان و استادیوم فوق العاده بودیم. 

وی در مورد جدایی جونیور گفت:

تا ماه دسامبر چند بازی باقی مانده و در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. اگر تا ادامه فصل بازی نکند هر احتمالی وجود خواهد داشت و در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد.

نظر شما