شناسهٔ خبر: 36265749 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آتش به جان ساختمان مسکونی افتاد

آتش سوزی واحد مسکونی در ساختمان چهار طبقه در خیابان ۱۷ شهریور، خسارت مالی بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر روز گذشته پس از اینکه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران خبر آتش سوزی منزل مسکونی را از سوی شهروندان دریافت کرد بلافاصله زنگ ایستگاه های ۳ و ۹۹ را به صدا درآورد و تیم آتش نشانان را به همراه گروه نجات ۹ به خیابان ۱۷ شهریور جنوبی، خیابان غیاثی، خیابان ارجمندی راد بعد از مخبر جنوبی اعزام کرد.

محمد اسماعیلی رئیس ایستگاه ۳ آتش نشانی در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه تک واحدی مسکونی به مساحت حدود ۵۰ متر مربع به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود، به طوری که شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به طبقه بالاتر آن نیز بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل حادثه، ایمن سازی های لازم را انجام دادند و عملیات را آغاز کردند.

اسماعیلی تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از تقسیم شدن به دو تیم حریق و نجات با کشیدن یک رشته لوله آبدهی و به همراه بردن تجهیزات نجات، وارد ساختمان شدند و گروه اول با مهار شعله های آتش و جلوگیری از پیشروی و سرایت آن به طبقات زیرین و ساختمان های مجاور به خاموش کردن شعله های آتش پرداختند و گروه دوم نیز برای یافتن محبوس شده احتمالی، عملیات جستجو در داخل ساختمان را آغاز کردند.

وی افزود: خوشبختانه قبل از گسترش آتش سوزی، تمام ساکنین موفق به خروج از ساختمان شده بودند و آتش نشانان نیز در کمترین زمان موفق به خاموش کردن شعله های آتش در طبقه خسارت دیده شدند.

نیروهای عملیات پس از لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه و تحویل آن به مالک و ارائه تذکرات ایمنی به حاضرین، به عملیات خود پایان دادند.

نظر شما