شناسهٔ خبر: 36247253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مقاومت در برابر دشمن باعث شکست تحریم ها می شود

تبریز- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید در مقابل دشمن ایستادگی کرد، گفت: مقاومت در برابر دشمن باعث شکست تحریم ها می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین صفار هرندی ظهر امروز یک شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با بیان اینکه دشمن می داند اگر به ما ضربه بزند پاسخ آن را در سریعترین زمان ممکن می بیند، افزود: یک روزی آمریکایی ها ما را تهدید می کردند که تغیر سیاست دهید ولی الان شرایط طوری است که وقتی هواپیمای آن ها را می زنیم حتی جرات تهدید کردن را هم ندارند.

وی در خصوص عربستان نیز با بیان اینکه آل سعود نباید حماقت کند، ابراز داشت: گاهی آل سعود حماقت کرده و می گویند مقابل ایران ایستادگی می کنیم که آمریکایی به صورت شفاف اعلام می کنند توان مقاومت در برابر ایران را ندارید.

صفار هرندی با تاکید بر اینکه اینها به برکت انقلاب اسلامی ایران است، گفت: با مقاومت می توانیم به پیروزی برسیم و بدون شک دشمنان این انقلاب شکست می خورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مسیر ما مسیری شد که انقلاب با تمام وابستگی هایی که به آمریکا داشت توانستیم روی پای خودمان بایستیم، گفت: همه اینها باعث شد فشارهای زیادی علیه ایران ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه باید قانون به شکل دقیق در کشور اجرا شود، افزود: اگر مسئولی در قوه اجرایی بر خلاف مصالح نظام، قانونی تصویب کرد باید گریبانش را گرفت.

صفار هرندی در خصوص مشکلات اقتصادی موجود در کشور نیز گفت: باید مسئولان برای کاهش مشکلات تلاش کنند. رتبه اقتصادی ایران در جهان ۲۷ است و بازی با اعداد این رقم را برای ما پدیده آورده است در حالی که تا سال قبل رتبه ایران ۱۶ بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: بازی با اعداد و ارقام وضعیت اقتصاد کشورمان را به این روز انداخته است.

وی در خصوص ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و اهمیت این موضوع گفت: بعد از اینکه لانه جاسوسی تسخیر شد ارتباط ایران با امریکا قطع نشد و آمریکایی ها بعد از ۵ ماه خواستند رابطه خود را با ایران قطع کنند.

نظر شما