شناسهٔ خبر: 36184444 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

شکارچیان غیرمجاز حیات وحش ورجین به دام افتادند

باشگاه خبرنگاران جوان

سالاری گفت: شکارچیان غیرمجاز حیات وحش منطقه ورجین با هوشیاری به موقع محیط بانان قبل از شروع به شکار دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، عباس سالاری رئیس منطقه حفاظت شده ورجین شهرستان شمیرانات در تشریح دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این منطقه گفت: محیط بانان منطقه ورجین عصر روز گذشته در جریان مأموریت گشت و پایش، به یک خودرو سواری پارک شده در حاشیه جاده مشکوک می‌شوند.

وی با اشاره اینکه مأموران در ادامه رهگیری خود را از کنار این خودرو آغاز کردند، افزود: پس از گشت در منطقه، سرانجام محیط بانان این گروه شکارچی غیرمجاز را مشاهده کرده و پس از تعقیب آنان در نهایت توانستند این سه متخلف را قبل از شروع به شکار دستگیر کنند.

سالاری بیان داشت: از این گروه متخلف، یک قبضه سلاح غیرمجاز خفیف با ۳۰ تیر فشنگ، یک قبضه سلاح غیرمجاز تک لول ساچمه زنی با ۱۱ تیر فشنگ و سایر وسایل شکار کشف و ضبط شد.

رئیس منطقه حفاظت شده ورجین تصریح کرد: پرونده قانونی برای این متخلفان تشکیل شد و این سه نفر در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

براساس این گزارش همچنین روزگذشته در منطقه اثر طبیعی ملی تنگه واشی فیروزکوه، محیط بانان این منطقه در جریان ماموریت گشت و کنترل، موفق به دستگیری فرد متخلف قبل از شروع به هرگونه تیراندازی و شکار شدند. از این متخلف یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول دارای مجوز حمل به همراه ۸ تیر فشنگ کشف شد.

نظر شما