شناسهٔ خبر: 35999434 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شنبه 27 مهر؛

تمهيدات ترافيکي پليس راهور پايتخت در اربعين حسيني

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- ممنوعیت توقف از ساعت 24 جمعه شب در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مسیر‌های 5 گانه اعمال می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، از تمهیدات ترافیکی روز شنبه 27 مهر، مصادف با اربعین حسینی خبر داد.
سردار محمدرضا مهماندار گفت: با توجه به اینکه روز اربعین، در پایتخت پیاده‌روی عظیم جاماندگان اربعین حسینی برگزار می‌شود و جمعیت زیادی از عاشقان اهل بیت و مردم مؤمن و شریف تهران در این مراسم معنوی شرکت می‌نمایند، پنج مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده است که به شرح ذیل می‌باشد.
مسیر شماره یک از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و با عبور از خیابان 17 شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام و میدان شهرری به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.
مسیر شماره دو از میدان جمهوری اسلامی آغاز می‌شود و در ادامه با عبور از بزرگراه نواب، میدان 9 دی، میدان بهمن، خیابان بعثت، خیابان شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی، چهارراه چشمه علی، خیابان فدائیان و میدان شهر ری به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.
آغاز مسیر شماره سه از امام‌زاده حسن (ع) است که این مسیر در ادامه با عبور از خیابان امین‌الملک، خیابان قزوین، خیابن شیخ محمدی، میدان 9 دی، میدان بهمن، بزرگراه بعثت، خیابان شهید رجایی، میدان ساعی و میدان مدرس به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.
مسیر شماره 4 از باقر شهر آغاز می‌شود و در ادامه به خیابان رجائی، پل شهید آوینی، خیابان سلمان فارسی و در پایان به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.
مسیر آخر نیز از جاده ورامین آغاز می‌شود و در ادامه به میدان معلم خواهد رسید و بعد از پیمودن مسافتی از سمت سه راه ورامین، خیابان فدائیان و شهرری به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.
سردار مهماندار افزود: پلیس راهور تهران بزرگ با تمام امکانات خودرویی و نیروی انسانی خود به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران عزیز در آماده باش 100 درصد خواهد بود.
وی گفت :به همین منظور از ساعت 24 جمعه شب در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مسیر‌های 5 گانه ممنوعیت توقف خواهیم داشت و همکاران بنده نسبت به پاک سازی معابر اقدام می‌کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود : ضمناً از ساعت 6 بامداد روز شنبه 27 مهر (اربعین حسینی) ممنوعیت تردد را در طول مسیر‌ها تا پایان مراسم خواهیم داشت.
وی از کلیه رانندگان عزیز خواست که نهایت همکاری را با عوامل پلیس راهور برای خدمت رسانی و تسهیل عبور زائران در مسیر پیاده روی اربعین حسینی داشته باشند.
سردار مهماندار گفت: با شروع مراسم که از ساعت 6 بامداد روز اربعین خواهد بود تردد کلیه خودرو‌ها و موتور سیکلت‌ها در طول مسیر‌های پیاده روی و محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ممنوع خواهد بود.

نظر شما