شناسهٔ خبر: 35997768 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

سینما سالهاست درهایش روی من بسته است

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون،آخرین اثری که در آن به عنوان بازیگر حضور داشته‌ام سریال «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید نام دارد که زمستان سال گذشته فیلمبرداری آن انجام شد.

صاحب‌خبر -
این بازیگر با اشاره به اینکه پس از این کار هنوز جلوی دوربین هیچ فیلم یا سریالی نرفته است، بیان کرد:دلیل این کم کاری هم به کم شدن پیشنهاد‌ها و کیفیت پایین برخی فیلمنامه‌ها برمی گردد که انگیزه حضور در این آثار را از بین می‌برد.
 
وقتی از نبود پیشنهاد حرف می‌زنم منظورم تلویزیون است، والا سینما سال هاست درهایش روی من بسته است، چون این حوزه در اختیار عده‌ای خاص قرار گرفته که اجازه حضور به هر بازیگری نمی‌دهند. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای هنر کشوری رخ دهد.
 
View this post on Instagram

. . سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با صبا: آخرین اثری که در آن به عنوان بازیگر حضور داشته‌ام سریال «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید نام دارد که زمستان سال گذشته فیلمبرداری آن انجام شد. . این بازیگر با اشاره به اینکه پس از این کار هنوز جلوی دوربین هیچ فیلم یا سریالی نرفته‌ است، بیان کرد: . دلیل این کم کاری هم به کم شدن پیشنهادها و کیفیت پایین برخی فیلمنامه‌‌ها برمی گردد که انگیزه حضور در این آثار را از بین می‌برد. . وقتی از نبود پیشنهاد حرف می‌زنم منظورم تلویزیون است، والا سینما سال هاست درهایش روی من بسته است، چون این حوزه در اختیار عده‌ای خاص قرار گرفته که اجازه حضور به هر بازیگری نمی‌دهند. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای هنر کشوری رخ دهد.

A post shared by صبا (@khabargozarisaba) on Oct 17, 2019 at 5:31am PDT

نظر شما