شناسهٔ خبر: 35974422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کمیته بدوی اعلام کرد:

پنج تیم لیگ برتری و هیچکدام ازتیم‌های لیگ یک مجوز حرفه‌ای نگرفتند

پنج تیم لیگ برتری به همراه ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق به کسب مجوز حرفه ای نشدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فوتبال ایران اسامی باشگاه هایی که موفق به کسب مجوز حرفه ای و ملی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ نشدند را اعلام کرد.

حمیدرضا گرشاسبی عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کرد: تمام باشگاه های لیگ دسته اول فوتبال ایران در موعد مقرر موفق به ارسال مدارک خود نشدند تا از گرفتن مجوز حرفه ای و ملی در فصل جاری مسابقات محروم شوند.

همچنین باشگاه های پارس جنوبی جم، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، شاهین شهرداری بوشهر و گسترش فولاد تبریز(ماشین سازی) نیز که در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارند از دریافت چنین مجوزی محروم شدند.

علاوه بر این تیم های پیکان تهران، سایپا و فولاد خوزستان هم موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشدند اما مجوز ملی را دریافت کردند. باشگاه فولاد به دلیل عدم ثبت مدارک سرمربی تیم بزرگسالان و باشگاه‌های پیکان و سایپا به دلیل عدم استخدام سرمربی با مدارک لازم و نداشتن مدارک A موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشدند. 

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان هم مشروط بر ارائه مدارک ایمنی و اصلاح برنامه جوانان به همراه ثبت مدارک مربی بزرگسالان موفق به دریافت مجوز ملی شد.

نظر شما