شناسهٔ خبر: 35967642 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

مرادی: دیگر با کیانوش رستمی مماشات نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، گفت: دیگر با رفتار و بی‌نظمی‌های کیانوش مماشات نمی‌کنیم.

صاحب‌خبر -



علی مرادی در تازه ترین صحبت های خود درباره آخرین وضعیت کیانوش رستمی اظهار داشت: قبل از المپیک ریو رستمی در چارچوب فدراسیون حرکت می‌کرد اما بعد از کسب طلای المپیک تغییر رویه داد و از نظم و انضباط فاصله گرفت و به خاطر همین بی‌نظمی‌ها آسیب دید. چون خودش می‌خواست هم وزنه بزند، هم مربی باشد و هم تمام کارها را برعهده بگیرد. در حالی که ما به راحتی می‌توانستیم نایب قهرمان جهان شویم و حتی برای کسب عنوان قهرمانی با چین رقابت کنیم  اما این فرصت از دست رفت.
وی افزود: امیدوارم رستمی با نظم و انضباط بیشتری کار را ادامه دهد. نگاه ما نسبت به تمام قهرمانان بزرگ وزنه‌برداری پدرانه است اما عدالت هم باید در خصوص همه رعایت شود. در 96 کیلوگرم تنها یک نفر می‌تواند اعزام شود و در مجموع تنها 2 وزنه‌بردار باید به المپیک اعزام کنیم. چارچوب‌های فدراسیون و رعایت نظم و انضباط از اصول ما است و همه باید در این چارچوب حرکت کنند.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به صحبت‌های رستمی مبنی بر اینکه انتخاب برادرش به عنوان مربی از سوی فدراسیون وزنه‌برداری بوده، گفت: او خودش برادرش را انتخاب کرد و ما هم تایید کردیم اما از این به بعد نمی‌پذیریم. تا امروز خیلی با رستمی مماشات کردیم اما از این به بعد باید در چارچوب قوانین کار کند. او در مسابقات جهانی گفت آرنجش آسیب دیده و در دو ضرب وزنه نزد اما چند روز بعد در مسابقات لیگ 170 کیلوگرم یک ضرب و 215 کیلوگرم در دو ضرب را ثبت کرد. وقتی او در لیگ با این وزنه‌ها شروع می‌کند، چرا در تیم ملی این انتخاب‌ها را نداشت تا به تیم لطمه نخورد؟

نظر شما