شناسهٔ خبر: 35953220 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

گشایش پرحاشیه پارلمان انگلیس +تصاویر

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، پادشاه یا ملکه انگلیس براساس سنت حق ورود به صحن مجلس عوام را که «خانه مردم» نامیده می شود، ندارد و محل جایگاه سلطنتی در مجلس اعیان است که نمایندگان مجلس عوام برای شنیدن سخنان آنها در لژ کنار صحن آن حضور می‌یابند. به طور معمول همسر ملکه وی را در این مراسم همراهی می‌کرد. اما طی دو سال گذشته و با بازنشسته شدن پرنس فیلیپ از وظایف سلطنتی، پرنس چارلز ولیعهد انگلیس در این مراسم ملکه را همراهی می‌کند.

در مراسم گشایش سالانه پارلمان، ملکه انگلیس طی تشریفاتی با کالسکه سلطنتی از کاخ باکینگهام عازم پارلمان شد و در کاخ وست مینستر با حضور اعضای خانواده سلطنتی، نمایندگان مجلس، نخست وزیر و اعضای کابینه جدید، برنامه های دولت را تشریح کرد. ملکه الیزابت دوم در سخنان خود گفت: اولویت دولت من همواره این بوده که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را در ۳۱ اکتبر (۹آبان) ضمانت کند.

افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه	افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه افتتاح پارلمان با حضور ملکه

نظر شما