شناسهٔ خبر: 35950661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارشناس هواشناسی بیان کرد:

پیش‌بینی احتمال بارش پراکنده رگبار برای عراق در روز پنجشنبه

کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کشور ایران و عراق گفت: احتمال بارش پراکنده رگبار برای عراق در روز پنجشنبه پیش‌بینی‌شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، امین حسین نقشینه با اشاره به شرایط جوی و تغییرات دمایی در کشور ایران و عراق اظهار داشت: احتمال بارش پراکنده رگبار برای عراق در روز پنجشنبه پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه آسمان در این مدت نیمه‌ابری و ابری خواهد بود، افزود: در حال حاضر آسمان شهرهای زیارتی عراق صاف تاکمی ابری است و بیشینه دمای شهر نجف امروز ۳۷ و فردا ۳۶ خواهد بود.

کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه بیشینه دمای شهر کاظمین امروز ۳۷ و فردا ۳۶ درجه است، خاطرنشان کرد: در شهر کربلا بیشینه دما امروز و فردا ۳۶ درجه خواهد بود و تغییرات دمای محسوسی در این منطقه رخ نمی‌دهد.

نقشینه بابیان اینکه در مرزهای غربی ایران آسمان صاف و کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: در شلمچه بیشینه دما امروز ۴۱ درجه و کمینه دما ۲۲ درجه، مهران بیشینه دما ۳۹ و کمینه دما ۲۰ است.

وی اضافه کرد: در مرز خسروی و محدوده قصر شیرین بیشینه دما ۳۶ و کمینه دما ۲۲ درجه، در ایلام بیشینه دما ۲۷ و کمینه دما ۱۴ درجه، در اهواز بیشینه دما ۳۷ و کمینه دما ۲۱ درجه و در کرمانشاه بیشینه دما ۲ و کمینه دما ۱۲ درجه برای امروز پیش‌بینی‌شده است.

نظر شما