شناسهٔ خبر: 35869937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازگشت به کار ۲۰۰ کارگر گلستانی/۱۲ واحد تعطیل وارد مدار تولید شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با احیای ۱۲ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل در استان حدود ۲۰۰ نفر بر سر کار خود بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهارداشت: با احیا 12 واحد صنعتی گلستان در شش ماهه نخست سال جاری، حدود 200 نفر در این واحدها مشغول به کار شدند.

به گفته وی ، از ابتدای امسال تا کنون 44 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مشکلات تولیدکنندگان در استان تشکیل شده که نتیجه آن احیا و راهاندازی 12 واحد صنعتی در 6 ماهه نخست سال بوده است.

طلوعیان با اشاره به واحدهای احیا شده در سال گذشته نیز گفت: در سال 97 به همت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان 39 واحد صنعتی تعطیل دوباره به چرخه تولید بازگشتند که در نتیجه آن 612 نفر  مشغول به کار شدند.

وی افزود: با راه‌اندازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال 95 تا کنون علاوه بر رفع مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف سرمایه ثابت و در گردش، مالیاتی، بانکی، شرکت‌های خدمات‌رسان گاز، آب و برق، تامین اجتماعی و غیره تعداد زیادی از واحدهای صنعتی تعطیل دوباره به چرخه تولید بازگشتند و واحدهای صنعتی بسیاری نیز فعالیت های خود را توسعه داده‌اند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اظهار داشت: یکی از اثرات اجرای طرح رونق تولید در استان فعال شدن واحدهای تعطیل و بازگشت اشتغال آنان بوده است که بنا داریم تا پایان امسال 50 واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل را دوباره وارد چرخه تولید کنیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما