شناسهٔ خبر: 35829634 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

از هشتم مهر انجام می شود؛

اعزام تيم هاي پليس راهور ناجا به مرزهاي چهارگانه

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از اعزام تیم‌های این پلیس به مرز‌های چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و خسروی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه مراسم اعزام تیم‌های پلیس راهور به مرز‌های چهارگانه در جمع خبرنگاران گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران اربعین و تسهیل در تردد و مدیریت ترافیک، مأموریت‌های خود را دنبال می‌کند.
وی افزود: مراسم اربعین در عمل پس از مراسم عاشورای حسینی (ع) آغاز شده است و از ابتدای مهر بر جمعیت عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) برای پیوستن به این کنگره بزرگ و جهانی افزوده می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: از هشتم مهرماه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تیم‌های خود را در چهار مرز، مرزمهران، شلمچه، خسروی و چذابه در سه استان هدف کرمانشاه، خوزستان و ایلام مستقر کرده است.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: امروز هم تیم‌های کمکی به مرز‌های چهارگانه اعزام می‌شوند.
سردار هادیانفر با بیان اینکه نیرو‌های پلیس راهور در سه استان هدف و در همه مسیر‌های تردد زائران به صورت شبانه روزی حضور دارند، تأکید کرد: مدیریت ترافیکی، ایمنی و تسهیل تردد‌ها از اولویت‌های اصلی است.
سردار هادیانفر با اشاره به حضور 6 هزار و 500 نیروی پلیس راهور در مرز‌های چهارگانه، خاطر نشان کرد: علاوه بر نیرو‌های پیاده که در معابر و مسیر‌های تردد زوار مستقر هستند، هزار و 265 تیم خودرویی و صد دستگاه گشت موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی در این مأموریت حضور دارند.
وی اشاره کرد: با اعزام تیم‌های پلیس راهور از امروز به مرز‌های چهارگانه، از فردا همه 6 هزار و 500 تیم پلیس راهور در مرز‌ها به صورت کامل مستقر می‌شوند.
این مقام عالی انتظامی با بیان انکه تا پایان مهرماه این مأموریت معنوی و بزرگ را با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت:: فقط 400 دستگاه اتوبوس می‌توانند از مرز چذابه وارد عراق شوند و تا آخر مهرماه تردد مرزی (کاپوتاژ) خودرو‌های سواری برای عزیمت به عراق ممنوع است.
سردار هادیانفر با اشاره به وقوع دو تصادف در عراق، گفت: متأسفانه دو دستگاه از اتوبوس‌های حامل زائران در خاک عراق تصادف کردند و علت ان سرعت غیرمجاز بوده است.
وی گفت:: رانندگان بدانند که حتی اگر در این روز‌ها در کشور عراق تخلفی کنند با گزارش گیری از سامانه سپهتن، پس از بازگشت به کشور اعمال قانون می‌شوند.

نظر شما