شناسهٔ خبر: 35770002 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

عباس ایروانی متهم افساد فی الارض چطور آزاد است؟

هفته گذشته پرونده‌ی او در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران اقتصادی باز شد و عباس ایروانی با کت و شلوار در جلسه دادرسی حاضر شد.هفته گذشته پرونده‌ی او در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران اقتصادی باز شد و عباس ایروانی با کت و شلوار در جلسه دادرسی حاضر شد.

صاحب‌خبر -

جمهوریت: امروز دومین جلسه دادگاه عباس ایروانی مالک گروه عظام به اتهام افساد فی الارض بود و این دادگاه در حالی تمام شد که متهم به خبرنگاران گفت که ساعت ۶ براي نشست خبری در دفتر کارش حاضر باشند.

به گزارش انصاف نیوز، نام عباس ایروانی سال گذشته از زبان سخنگوی قوه قضاییه نخستین بار به عنوان متهم مطرح شد. سخنگوي قوه قضاييه یک‌سال پیش از او به‌عنوان متهم اول پرونده قاچاق قطعات خودرو نام برد. پس از آن چندین گزارش در رسانه‌ها از تخلفات گروه عظام و بدهی‌های این شرکت به ایران خودرو منتشر شد.

هفته گذشته پرونده‌ی او در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران اقتصادی باز شد و عباس ایروانی با کت و شلوار در جلسه دادرسی حاضر شد.

عباس ایروانی متهم ردیف اول پرونده‌ای است که شش متهم دیگر هم دارد. افساد فی الارض از مجاری اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان به میزان ۷۶۴ میلیون و ۳۷ هزار و ۴۲۵ دلار، رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته قاچاق قطعات خودرو، معاونت در جعل اسناد، معاونت در استفاده از اسناد مجعول، معاونت در پرداخت رشوه و مشارکت در فراری دادن متهم، اتهامات او در این پرونده عنوان شده است اما ایروانی با وجود همه این اتهامات آزاد است.

مالک گروه عظام امروز دومین جلسه دادرسی خود را پشت سر گذاشت و ضمن تکذیب همه اتهامات به خبرنگاران گفت که ساعت ۶ برای نشست خبری در دفتر کارش باشند.

نظر شما