شناسهٔ خبر: 35741078 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

واکنش حماس به طرح ترور سردار سلیمانی

ابنا

مسئول روابط خارجی جنبش حماس فلسطین تاکید کرد: تلاش برای ترور سردار سلیمانی حاکی از آن است که آمریکا همچنان تلاش می‌کند برای تجاوز به کشور‌های منطقه ائتلاف ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «اسامه حمدان» مسئول روابط خارجی جنبش حماس فلسطین گفت: طراحی عملیات ترور سردار سلیمانی نشان می‌دهد تلاش‌هایی برای ایجاد ائتلاف میان اسرائیل و نیرو‌های منطقه‌ای صورت می‌گیرد.
وی افزود: قاسم سلیمانی نقش عمده‌ای در پیشبرد مقاومت و رشد آن ایفا کرده است و من نمی‌توانم جزئیات این مساله را بیان کنم.
اسامه حمدان تاکید کرد: تلاش برای ترور سردار سلیمانی حاکی از آن است که آمریکا همچنان تلاش می‌کند برای تجاوز به کشور‌های منطقه ائتلاف ایجاد کند.

روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین «حسین طائب» از طراحی و برنامه‌ریزی چندین ساله سرویس‌های امنیتی عبری-عربی برای ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ایجاد جنگ مذهبی در ایام فاطمیه و محرم و ناکامی و شکست آنان و در نهایت دستگیری اعضای تیم ترور پرده‌ برداشت.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در تشریح بخشی از طراحی سرویس‌های عبری-عربی برای ترور فرمانده نیروی قدس سپاه اضافه کرد: در این طراحی قرار بود تیم تروریستی، محلی در جوار حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را خریداری کرده و با استقرار در آن، مواد منفجره را از طریق ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند، تا زمانی که سردار عزیز در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه حضور می‌یابند، آن را منفجر کنند.این طراحی قرار بود تیم تروریستی وابسته و اجیر شده با ورود به کشور در ایام فاطمیه، محلی در جوار حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را خریداری کرده و با استقرار در آن ۳۵۰ تا ۵۰۰ کیلو مواد منفجره را تهیه و از طریق ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند تا زمانی که این سردار عزیز به رسم همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه و در جمع عزاداران حسینی حضور می‌یابند، آن را منفجر کنند.

طائب افزود: آن‌ها با این اقدام شوم درصدد بودند یک جنگ مذهبی راه اندازی کنند و بگویند مسئله انتقام داخلی بوده است. اما به فضل الهی با وجود برنامه ریزی چند ساله، به سد هوشمندی و هوشیاری فرزندان ملت ایران برخورد و قبل از اقدام در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

.................
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما