شناسهٔ خبر: 35734765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

با حضور حناچی، شهردار تهران صورت گرفت؛

اعزام 400 تن از خادمین داوطلب پاکسازی مسیر راهپیمایی اربعین حسینی

پیروز حناچی، شهردار تهران، در مراسم گردهمایی 400 تن از خادمین داوطلب پاکسازی مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: امسال خدماتی به شکل مردمی شامل ارایه خدمات پاکسازی در طول مسیر 100 کیلومتری نجف به کربلا توسط نیروهای داوطلب با لباس ویژه خادم‌المنتظر ارایه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| پیروز حناچی، شهردار تهران، در حاشیه گردهمایی 400 نفر از خادمین داوطلب پاکسازی مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی تحت عنوان خادم‌المنتظر در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری تهران مطابق سال‌های گذشته خدمات خود را در مرزهای کشور عراق ارایه می‌دهد و در نجف و کربلا بویژه در کربلا نیز خدمات ویژه شهرداری تهران به زائران سیدالشهدا ارایه می‌شود.

 

وی افزود: امسال خدماتی به شکل مردمی شامل ارایه خدمات پاکسازی در طول مسیر 100 کیلومتری نجف به کربلا توسط نیروهای داوطلب با لباس ویژه خادم‌المنتظر ارایه خواهد شد تا بدین وسیله مسیر دلپذیرتری برای زائران سیدالشهدا در راهپیمایی اربعین مهیا شود.

 

وی تاکید کرد: این خدمات کاملا داوطلبانه از سوی نیروهای داوطلب انجام می‌شود و شهرداری تهران تنها نقش تسهیل‌گری در این موضوع دارد.

 

شهردار تهران با اشاره به اعزام یکهزار و 500 نفر از نیروهای شهرداری به کربلا برای ارایه خدمات در مراسم راهپیمایی اربعین، گفت: قطعا هزینه اعزام این افراد هزینه زیادی نیست و این افراد در آنجا مهمان اباعبدالله‌الحسین هستند. امیدواریم همه زائران در کمال امنیت و سلامت در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کنند و ما نیز خادم آنها باشیم.

 

منبع: ایسنا

نظر شما