شناسهٔ خبر: 35727577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده کل سپاه پاسداران:

پشیمانی تنها نتیجه تجاوز به مرزهای ایران است

اراک- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمن تجاوز کند با قدرت آن ها را در دریا ضعیف می کنیم و کشتی ها یشان را برای پشیمان کردن دشمن می گیریم و هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر پنجشنبه در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در مصلای بیت المقدس شهر اراک، اظهار داشت: امام راحل نمونه ای از تفسیر آیات عظیم قرآن بر سیمای یک انسان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام راحل یک حقیقت همیشه زنده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند بی نام خمینی این انقلاب در جهان شناخته شده نیست بنابراین سخن گفتن از شخصیت امام راحل بسیار باارزش است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امام راحل تمام انقلاب اسلامی و تمام دفاع مقدس است. ایشان نقش پیامبر گونه در هدایت جامعه ایفا کرد.

سر لشکر سلامی اظهار کرد: همانطور که مبارزه اسلام آن روزها از غار حرا آغاز شد، این بار از این سرزمین کلام امام جلوه گر شد و احیای اسلام به دست این عالم برجسته صورت گرفت و بر مسلمانان اثر گذاشت.

وی تاکید کرد: امام راحل اسلام را به سمت نقطه مرکز عالم هدایت کرد و هیبت پوشالی قدرت ها را شکست داد و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مفتخرم امروز در جمع مردم مومن استان مرکزی هستم، سرزمینی که عالمان بزرگی در ساختن آن نقش بسیار داشتند و افتخار ایران و جهان اسلام هستند و نقش بی بدیل و ممتاز و تکرار ناپذیری را در دفاع مقدس ایفا کردند.

سر لشکر سلامی اظهار کرد: استان مرکزی دیار دانشمندان بزرگی است که هر یک شاخه ای از علوم جدید در کشور ما را بنا نهادند و سرزمین مجاهدان، شهیدان عالی مقام، رزمندگان دلیر و مردان مومن و پاک است.

وی تاکید کرد: امروز اراک معطر است و عطر و رایحه دلنواز شهادت و فداکاری ایثار و گذشت و توکل از کوچه ها و خیابان های آن به مشام می رسد و مشام هر زنده دلی را نوازش می دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما امروز گرد هم آمده ایم تا عظمت و جاودانگی و شکوفایی یک ملت از خورشید با عظمت را تحلیل کنیم.

سر لشکر سلامی گفت: سرمایه های اصلی هر جامعه ای شخصیت های بزرگ هستند و هر ملتی به برکت این انسان ها بزرگ می شوند، رشد می یابد و عزیز می شوند و منزلت و نعمت می یابند.

وی بیان کرد: وقایعی در تاریخ وجود دارد که در زمان و مکان خاص توسط زنان و مردان اتفاق می افتد، اما این وقایع عظیم در گذر زمان می توانند متوقف شوند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حقایق زنده ای هستند که با زمان و فراتر از مکان پیش می روند.

سر لشکر سلامی خاطر نشان کرد: وجود نورانی امام راحل یک الگوی ممتاز و یک شخصیت الهی بود.

وی عنوان کرد: شخصیت امام فراتر از خورشید است و البته همانند خورشید در آسمان جهان اسلام طلوع کرد مثل خورشیدی که تیرگی کفر، ظلم و شرک را از جامعه دور کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام به جز خورشید مانند دریا بود باید چند هویت عظیم خلقت را در کنار هم قرار داد تا عظمت شخصیت امام را بازگو کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امنیت، عزت و استقلال، حفظ نوامیس، آبرو و شرف همه در گرو شهادت شهیدان و خانواده های شهدا است.

سر لشکر سلامی اظهار کرد: حرمت خون شهیدان را باید پاس بداریم چرا که آن ها آن ها برای آزادی از جان خود گذشتند.

وی گفت: باور کنید دفاع مقدس ۸ سال نبود چهل سال است در دفاع مقدس هستیم و توطئه های دشمن نزدیک تر از همیشه است به طوری که عفت و حیا و امنیت ما را مورد هدف قرار دادند و دانشمندان ما را ترور کردند. 

وی تاکید کرد: نزول ملایک در جنگ بدر محقق شد که در آن بیش از سه هزار فرشته الهی پیامبر را نصرت می دادند  آیا فکر می کنید نصرت های الهی در طول چهل سال نصیب ما نشده است؟

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن در چهل سال  اخیر علیه کشور توطئه کرده است  و در مقابل رهبر معظم انقلاب کشور را با خرد و عقل، روح نبوی، شجاعت علوی، فداکاری حسینی و حلم حسنی اداره کردند.

سر لشکر سلامی گفت: اگر دشمن تجاوز کند با قدرت آن ها را در دریا ضعیف می کنیم و کشتی ها یشان را برای پشیمان کردن دشمن می گیریم و هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی بیان کرد: سیل ما را بر می انگیزد به طوری که تمامی امکانات را به صحنه می آوریم که دشمن بداند که ملت تنها نیست و ما شکست ناپذیریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آن هایی که می خواستند روزی ما را به عقب نشینی وادار کنند امروز خود با دیدن عزت ملت ایران عقب نشستند و جوانان شجاع، دشمن را شکست دادند به طوری که در دریا دریادلانه کار کردند و در مرزها از میهن اسلامی دفاع کرده و بیرق کشور را به اهتزاز درآوردند.

سر لشکر سلامی خاطر نشان کرد: زمین، فضا، دریای  کشور، تنها زمین، فضا و دریای پاکی است که هیچ صهیونیست و انگلیسی نمی تواند در آن  نفس بکشد و اینجا برای این کشور ها هیچ اکسیژنی نیست و اگر بیایند همه سرنگون می شوند.

وی عنوان کرد: روز گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند فشار حداکثری  دشمن و گزینه های روی میز دشمن ضعیف شده است  و خواهش ها و نامه های آن ها را می شنویم و می دانیم. تمام خواهش و تمنای آن ها این است که یک مقام ما با آن ها برای چند دقیقه پشت یک میز بنشیند. آن ها که روزی به فکر براندازی نظام بودند الان فقط به یک عکس با ما اکتفا می کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی، ایران امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، ایران ولایت است و باید به آن افتخار کنیم.

نظر شما