شناسهٔ خبر: 35727040 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تسورک: اشرف حکیمی در برد دورتموند برابر اسلاویا پراگ نقشی تعیین کننده داشت؛ در نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم

مجتبی خیلاپور

مدیر ورزشی دورتموند از نمایش تیمش کاملا راضی است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های دورتموند و اسلاویا پراگ به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2-0 نماینده آلمان همراه بود.

به گزارش سایت رسمی دورتموند، پس از این مسابقه، میشائیل تسورک، مدیر ورزشی دورتموند در خصوص فرم اخیر تیمش و پیروزی در پراگ بیان کرد:

در چند هفته گذشته مشکلاتی داشته ایم. در واقع بر بازی ها مسلط بوده و حتی پیش افتاده ایم ولی در نهایت پیروز نشده ایم. عملکردمان در برابر اسلاویا پراگ عالی بود. می دانستیم بازی آسانی نخواهیم داشت. از بابت این بازی بسیار خوشحالیم زیرا بردی حیاتی کسب کردیم. عملکرد تیم به خصوص در نیمه اول بسیار خوب بود. در نیمه دوم کمی کنترل بازی را از دست دادیم. اسلاویا پراگ ما را تحت فشار قرار داد ولی در نهایت گل دوم را زدیم و پیروز شدیم.

وی در مورد اشرف حکیمی اضافه کرد:

اشرف بازی بسیار خوبی انجام داد و حضورش در مسابقه تعیین کننده بود. امیدواریم در تیم شرایطی ایجاد شود که بتوانیم از سرعت او همیشه این گونه استفاده کنیم.

 تسورک تصریح کرد:

برنامه های فاوره در زمین رویایی اجرا شدند. در حمله برانت در نقشی متفاوت ظاهر شد. او خیلی می دود و به خوبی خود را با سایرین ترکیب می کند. یولیان آسیب زیادی به خط دفاع حریف زد و دو پاس عالی به اشرف نیز داد.

نظر شما