شناسهٔ خبر: 35646121 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

سردار کوثری:

یمنی‌ها از دفاع مقدس الگو گرفتند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: یمنی‌ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص دوران هشت‌ساله دفاع مقدس الگو گرفتند که می‌توانند در مقابل دشمنان قسم‌خورده ایستادگی و مقاومت کنند و همین امر باعث شده در برابر عربستان مقابله‌به‌مثل کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سردار محمد کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران در حاشیه ششمین یادواره شهدای شهرستان پردیس که در مسجد جامع اهل‌بیت (ع) شهر بومهن برگزار شد اظهار کرد: در هر زمینه، رشته و تخصصی نیروهای بسیج حضور دارند و در این رابطه هم کارهای بسیار خوبی مانند تشکیل گردان هزارنفری بسیج سایبری انجام‌شده است.

اخبار سیاسی- وی گفت: اقدامات مهم و در حد نیازی که با برنامه کلان نظام هم‌خوانی داشته باشد انجام می‌پذیرد و در اصل بسیجیان این هماهنگی و تسلط بر این موضوع در نقش خود را ایفا می‌کنند.

سردار کوثری افزود: بسیج همان‌گونه که در دفاع مقدس نقش بسیار خوب و اثرگذاری بالایی را داشته در این حوزه نیز می‌تواند نقش‌آفرینی بسیار ویژه‌ای داشته باشد تا توطئه‌های دشمنان در این رابطه خنثی شود.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران ادامه داد: با این اخلاص و صداقتی که در بین جوانان بسیجی بخصوص بسیجیان متخصص وجود دارد که به‌سرعت وارد این حوزه شده‌اند و هم‌اکنون در فضای مجازی اثرگذاری بالایی دارند.

وی اضافه کرد: به همین دلایل فرمانده سازمان بسیج در این رابطه اقدامات مؤثری انجام و فرماندهان گردان‌های سایبری با کمک بسیجیان و تشکیلات زیرمجموعه این اقدامات را انجام  و ادامه خواهد داشت تا اثرات مثبت آن را مشاهده کنیم.

جانشین فرمانده قرارگاه سپاه ثارالله سپاه پاسداران در خصوص هجمه‌های سیاسی دشمنان نظام و انقلاب و همچنین تهمت‌هایی که در خصوص یمن توسط کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به ایران نسبت داده‌شده، بیان کرد: آن‌ها به دلیل اینکه اطلاعی از ملت‌ها، کشورها و قدرت و اثرگذاری ملت‌ها ندارند این سخنان را می‌گویند.

کوثری تصریح کرد: آن اطلاعی از این قدرت‌ها ندارند و با توجه به این بی‌اطلاعی مجبور شدند به دروغ‌پردازی متوسل شوند.

وی ضمن بیان اینکه درک کم این کشور از قدرت ملت‌ها باعث شده این اتفاق و دروغ‌پردازی‌ها ادامه یابد، گفت: عربستان و حامیانشان اقدامات مردم یمن را به ایران ارتباط می‌دهند و نمی‌دانند ملت‌ها در این عصر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به‌خصوص دوران هشت‌ساله دفاع مقدس الگو گرفتند که می‌توانند در مقابل دشمنان قسم‌خورده ایستادگی و مقاومت کنند و پس‌ازآن به پیشرفت‌های خود ادامه دهند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران ادامه داد: اینجاست که می‌بینیم جبهه مقاومت اصل قرارگرفته و هر ملت و کشوری آن را برای خود الگو قرار داده و برای پیشرفت خود استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: با اتکا به این الگو یمنی‌ها به موشک‌ها، پهپادها، انواع و اقسام تجهیزات نظامی دسترسی پیدا کردند و همین امر باعث شده مقابله‌به‌مثل کنند.

کوثری تصریح کرد: چگونه زمانی که عربستان سعودی که این‌همه تجهیزات، سلاح‌های کشتارجمعی، تجهیزات نظامی و... را از آمریکا و کشورهای مختلف گرفته است و این‌گونه فرزندان و جوانان بی‌پناه یمنی را قتل‌عام می‌کند کسی پیدا نمی‌شود که سخنی بگوید و حقوق بشر در این رابطه خفه‌خون گرفته بود و زمانی که یمنی‌ها یک مورد از حملات را جواب می‌دهد این‌گونه جنجال می‌کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران افزود: این سخن را باید به عربستان گفت که شما نروید و جنایت و بمباران نکنید تا در مقابل یمنی‌ها نیز حمله‌ای انجام ندهند و به‌اصطلاح هر های یک هوی و هر ضربه یک بازخوردی خواهد داشت.

 

نظر شما