شناسهٔ خبر: 35586811 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

فرمانده ارتش: دشمن با فشار اقتصادی به دنبال زمین گیر کردن نظام و مردم است

خبرگزاری مهر

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن با فشار اقتصادی به دنبال زمین گیر کردن نظام و مردم است.

صاحب‌خبر -

سید عبدالرحیم موسوی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش سرداران و امیران شهید شهرستان پیشوا طی سخنانی گفت: پیشوا یکی از شهر های مهم مذهبی و تاریخی کشور است که سابقه دیرینه در تحولات سیاسی،اجتماعی میهنمان داشته است.

وی افزود: نام پیشوا و قم به عنوان خاستگاه قیام ۱۵ خرداد ثبت شده است، قیامی که منجر به انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام منحوس شاهنشاهی شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ماجرای قیام ۱۵ خرداد نشان از بصیرت مردم شریف پیشوا و بیانگر پیشگامی و طلایه داری مردم غیور این خطه در ظلم ستیزی و حفاظت و صیانت از مبانی دینی و مرجعیت است.

موسوی اضافه کرد: شهدای گرانقدری همچون شهید اردستانی، شهید سخایی، شهید جنیدی و غیره از شهدای افتخارآفرین شهرستان پیشوا هستند که در دوران ۸ سال دفاع مقدس از خود الگوهای تکرارناشدنی برجای گذاشتند.

وی افزود: دشمنان انقلاب برای نفوذ، انحراف و نابودی انقلاب به تمامی ترفندها روی آوردند و در نهایت وقتی موفق نشدند به عملیات نظامی روی آورده و عروسک خیمه شب بازی خود یعنی صدام را به بازی گرفتند.

موسوی گفت: دفاع مقدس یک دانشگاه بود که درس های زیادی برای ملت ایران و تمام ملت ها داشت، درس هایی که با آن ایران قدرتمندتر و نظام مقدس جمهوری اسلامی به یک نظام مقتدر و تاثیر گذار در منطقه تبدیل شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که یکی از درس های مهم جنگ تحمیلی،روحیه خود باوری و تکیه بر توان خود بود، گفت: دفاع مقدس به ما درس داد که برای سربلندی باید روی پای خود بایستیم و دست نیاز به آن سوی مرزها دراز نکنیم.

وی افزود: پایداری و مقاومت درس بزرگ دیگری از دانشگاه دفاع مقدس است.در سال های اخیر دشمن با فشار اقتصادی به دنبال زمین گیر کردن نظام و مردم بود، اما ملت بزرگ ایران نه تنها به خواسته های آن ها تمکین نکرد بلکه به مقابله با آنان پرداخت.

نظر شما