شناسهٔ خبر: 35565466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

علی رحمتی :

64 سامانه تردد شمار در اردبیل ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 64 سامانه تردد شمار در اردبیل ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار داشت: 63 میلیون و 762 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: این میزان تردد توسط 64 سامانه تردد شماری در 6 ماه گذشته به ثبت رسیده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه بیشترین تردد با 6 میلیون و 513 هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس به ثبت رسیده است گفت: علاوه بر 64 سامانه تردد شماری 40 دوربین نظارت تصویری،27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

رحمتی تصریح کرد: با تامین اعتبارات لازم و حمایت مسئولان ذی‌ربط از جمله فرمانداران این اقدام تداوم خواهد داشت چرا که خط کشی به خصوصی راه‌های روستایی اولویت اساسی ما برای امسال است و درصدد هستیم تا سرعت‌گیرها را آشکار کنیم که در محورهای اصلی این اقدام به اتمام رسیده

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مجهز شدن 167 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان به سیستم روشنایی نیز خبر داد و تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌ها را اولویت اصلی خود قرار داده و در این زمینه جز استان‌های پیشروی کشور است.

 

نظر شما