شناسهٔ خبر: 3556250 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن/حضور رئیس جمهور در جمع راهپیمایان

راهپیمایی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز در تهران و سراسر ایران اسلامی آغاز ‌شده است.

صاحب‌خبر -

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، راهپیمایی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح مروز در تهران و سراسر ایران اسلامی آغاز ‌شد.

همایش ملی و عظیم راهپیمایی 22 بهمن همزمان در بیش از 1000 شهر و شهرستان و 5000 روستای سراسرکشور برگزار شده است. در کانون این حماسه ملی ، میدان آزادی تهران و خیابانهای اطراف آن مملو از جمعیتی است که به سمت میدان ازادی در حال حرکت هستند.  گروههای مختلف شعارهای انقلابی و اتحاد آفرین سر می دهند . میدان فردوسی یعنی فاصله حدود ده کیلومتری تا میدان آزادی مملو از جمعیتی است که پلاکاردهایی با تصویر پرچم سه رنگ کشورمان که بر روی آن عبارت «من انقلابی ام» نقش بسته است ، در دست دارند . شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل محور شعارهای امروز مردم ایران است .

راهپیمایی 22 بهمن
«انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» از دیگر شعارهایی است که زبان مردم جاری است . در راهپیمایی امروز قشرهای مختلف مردم، زن و مرد، کودک و بزرگسال و ورزشکار و جانباز حضور دارند و حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر است.
تعداد زیادی از راهپیمایان که به صورت خانوادگی در این راهپیمایی شرکت کرده اند فرزندان خردسال خود را در آغوش گرفته اند و با سربندهایی که شعارهایی در باره لزوم اتحاد و همبستگی در این برهه از انقلاب را یادآوری می کنند حضور دارند.

راهپیمایی 22 بهمن در تهران

 حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان از خیابان آزادی تقاطع نواب به جمع راهپیمانان تهرانی پیوست.
رئیس جمهور با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن بیش از سال‌های گذشته است، اظهار داشت: مردم ایران برای عبور از همه مشکلات مصمم هستند. دکتر روحانی افزود : حضور مردم در خیابان‌ها امسال بیش از سال‌های گذشته نشان از این دارد که ملت ایران آرمان‌های انقلاب و راه امامشان را ادامه می‌دهند. رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران، برای عبور از همه مشکلات مصمم هستند، خاطر نشان کرد: دست ملت ایران همیشه باز بوده و امروز بازتر از همیشه است. بنا بر این گزارش رئیس جمهور تا ساعاتی دیگر در میدان آزادی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

رئیس جمهور راهپیمایی 22 بهمن
 

حضور بیش از 400 میهمان خارجی از بیش از 30 کشور جهان ، اجرای برنامه همسرایی 600 هزار نوجوان و جوان دانش آموز و بسیجی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و در قالب گروههای سرود 1357 نفری در مراکز استانی و شهرستانی و گروه 22000 نفره در تهران از جلوه های ویژه مراسم امسال است .

سازمان هوافضای وزارت دفاع نیز با برپایی غرفه هایی بخشی از دستاوردهای خود را در مسیر راهپیمایی در معرض دید راهپیمایان قرار داده است. در این غرفه ها ماکت هایی از ماهواره برهای سفیر و سیمرغ به نمایش گذاشته شده است که مورد توجه مردم به ویژه گروه های جوان قرار گرفته است. همچنین در این غرفه ها به سئوالات علاقه مندان پاسخ داده می شود.

نظر شما