شناسهٔ خبر: 35558712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

مسئول محور حمل و نقل اربعین در مرز مهران:

جابجایی زائران اربعین حسینی با ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس انجام می شود

عصر خودرو- مسئول محور حمل و نقل اربعین در مرز مهران گفت: با استفاده از ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس اعزامی از شهرداری های سراسر کشور کار جابجایی زائران اربعین از مرز مهران در مدت ۲۰ روز انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد حسن ایرانخواه در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که سه شنبه شب در تالار مردم برگزار شد اظهارداشت: مسئولیت سنگینی در جابجایی زائران اربعین حسینی داریم و پیش بینی می شود بیش از 3 میلیون زائر در این رویداد بزرگ دینی و فرهنگی شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: بیش از 2500 دستگاه اتوبوس با پشتیبانی 28 استان کشور برای جابجایی در مرز مهران پیش بینی شده و از شهرداری قزوین هم 70 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اختصاص یافته است.

ایرانخواه بیان کرد: امسال تاکید جدی داریم که زائران حتما باید پاسپورت داشته باشند و در سامانه ثبت نام کنند تا امکان خروج از کشور را داشته باشند در غیر این صورت بامشکلات جدی روبرو شده و قادر به عزیمت نخواهند بود.

وی اضافه کرد: بیش از 3 هزار نیروی انسانی از قزوین در ناوگان اتوبوس رانی اربعین خدمت خواهند کرد و مسئولیت آن با استان قزوین است که امیدواریم این افتخار را با سربلندی انجامدهیم.

ایرانخواه گفت: امسال بیش 215  نفر از اتوبوسرانی قزوین به همراه 70 دستگاه اتوبوس درجابجایی زائران به مراسم اربعین مشارکت می کنند و با زیرساخت های ایجاد شده امیدواریم این کار بهتر از سال قبل صورت گیرد.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود حدود یک میلیون و 500 هزار نفر با خودروی شخصی و یک میلیون و 500 هزار نفر با اتوبوس به مرز منتقل شده و در اربعین شرکت کنند.

مسئول محور حمل و نقل اربعین در مرز مهران اظهارداشت: امسال زائران از 100 کشور جهان در مراسم اربعین شرکت می کنند و قرار است 1250 دستگاه اتوبوس در داخل حاک ایران و 1250 دستگاه اتوبوس در خاک عراق کار جابجایی زائران را انجام دهند.

ایرانحواه یادآورشد: ناوگان اتوبوسرانی قزوین به همراه سایر نیروها و خودروهای اعزامی در مدت 20 روز خدمت رسانی به زائران را انجام خواهند داد.
کد خبر

نظر شما