به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان، در جریان برگزاری چهاردهمین دیدار مردمی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ پاسخگویی به مطالبات مردم برخاسته از اعتقاد به جایگاه خدمت و وظیفه مسئولین است.
وی یادآور شد: امکان ارتباط دو سویه و چهره به چهره میان مردم و مسئولین، موجبات اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، شناسایی و رفع فوری برخی از مشکلات و نواقص و همچنین پاسخگویی صریح و شفاف را فراهم می سازد.
گفتنی است؛ تا پایان شهریور ماه امسال، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن برگزاری چهارده جلسه دیدار مردمی به مطالبات یک هزار و 162 نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرده است.
شایان ذکر است؛ به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مردم، سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی دادگستری هرمزگان به نشانی: dadhrm.ir راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی آنلاین به مراجعین دستگاه قضایی است.
در این سامانه اینترنتی بخش هایی چون نوبت دهی دیدارهای مردمی، تعیین وقت مراجعه به شعب اجرای احکام حقوقی و کیفری و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب، به تفکیک هر یک از حوزه های قضایی استان هرمزگان پیش بینی شده است.
نظر شما