شناسهٔ خبر: 35556998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سامانه جامع نوبت دهی دادگستری هرمزگان راه اندازی شد

به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مردم، سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی دادگستری هرمزگان راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان، در جریان برگزاری چهاردهمین دیدار مردمی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ پاسخگویی به مطالبات مردم برخاسته از اعتقاد به جایگاه خدمت و وظیفه مسئولین است.

وی یادآور شد: امکان ارتباط دو سویه و چهره به چهره میان مردم و مسئولین، موجبات اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، شناسایی و رفع فوری برخی از مشکلات و نواقص و همچنین پاسخگویی صریح و شفاف را فراهم می سازد. 

گفتنی است؛ تا پایان شهریور ماه امسال، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن برگزاری چهارده جلسه دیدار مردمی به مطالبات یک هزار و 162 نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرده است.

شایان ذکر است؛ به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مردم، سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی دادگستری هرمزگان به نشانی: dadhrm.ir راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی آنلاین به مراجعین دستگاه قضایی است.

در این سامانه اینترنتی بخش هایی چون نوبت دهی دیدارهای مردمی، تعیین وقت مراجعه به شعب اجرای احکام حقوقی و کیفری و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب، به تفکیک هر یک از حوزه های قضایی استان هرمزگان پیش بینی شده است. 

نظر شما